Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonkrétní...
05. 10. 2002
4
0
1184
Autor
Siriik
Jako při první obrazné návštěvě
v nemocnici, během rána hubnoucího
v celém prostoru – –
„Není to nic vážného, ale zemřít
na to mohu každý den.“
Nic se nemá brát příliš vážně, to bychom zemřeli ještě nenarozeni. Jako báseň jsem to přečetl jedním dechem. Kdybys to napsal jako úvahu, asi bych umřel (v tom dobrém slova smyslu).. čili tip za velmi vhodně zvolenou formu i za neobyčejný obsah.
avi
Seregile: nevím, co na tohle říct. Ani já sám to tak vážně (většinou) neberu, inu, je to zkrátka pořád jenom báseň...
Jak kdy. Zkus přijít na to, co není nic vážného, ale zemřít se na to mlže každý den... Jinak děkuji, žes napsala.
Možná, že myslíš, zemřít na lásku, ale stejně si myslím, že je lepší pro ni žít :-)
Lásku částečně taky. Nechtělo se mi, ale budiž: myslím tím sám život, život, "na který" jednou zemřeme, život, jenž se nám jednou jeví jako strašná nemoc, druhdy se z něj radujeme a velebíme Boha za to, že nám ho dal.
Proč to neříct - báseň má evidentní soukromou odezvu a odkazuje ke zcela konkrétní, skutečné (co je ale skutečnost?) události.