Chm, tahle mi přijde docela jasná, nevím..:o)
Díky
juj, zrtrácela jsem se v tom, ale je to moc a moc pocitově napsaný...*
Joo, to jsme na tom stejně :o))) Právě si je pouštím do hlavy :o)
hergot, miluju Pink Floyd..... zrovna tahle deska mě hraje dneska celej večer v hlavě...
Innnko, děkuju... Vážím si toho.... Už to neřeším, nemá to smysl, vždyť víš...
možná tomu rozumím,doufám,možná je to tím,že tě znám,každopádně ti chci říct,že jsi moc šikovná a úplně jsi mi vyrazila dech...
To dole je inventární číslo????? :-)))))
A vidíš!!! Taky děkuješ! :-)))
A tohle se mi moc líbí, moc :-)*
:o) Děkuju :o)) Vysvětlení- nemám ráda, když někdo děkuje mně.. Přijde mi to jaksi zbytečné....
B 612- planetka Malého prince, v lidských číslech..
:o)
Tak teď se stydim :-))) Tak nebuď tak moc skromná :-)))
Tak ten Malý princ, kterého znám já, zase ignorovat nejde. A milovat? Kdo by odolal těm dětským očím plným věčných otázek a úžasu...
Ale stejně možná vím, co jsi chtěla říci...:o)
No asi ne v Lothlórienu, soudě dle Tvé reakce. Tak třeba já jsem právě teď tady a ještě tu asi hodinu budu, pak se přesunu tam, ale to je hned vedle :)...
...ta je taky dobra...:-]]] *
j_i_r_i_k: Tý jo, nechte toho, pánové.. Kde teda všichni chlapy jsou, když je to o nich?? :o)
Pitrisa: :o) Díky.. I když, jak se to vezme.. Občas to zabolí..
Hmmm, chtěl jsem něco napsat, ale Teichman mě předběhl... A to o dost... Tak asi nic...
dobrá práce, myslím že se dá lecos vytušit, i když ani to není nezbytně nutné, že?***
A to my ne. A stejně. přestože sem stačilo snímat tak do půlky, po které sem se začalo ztrácet, tak mám takovej pocit, že to docela chápu. Ovšem nechápu, jestli to co řikám vlastně má ňákej smysl, anebo jsem úplně vyšinutý. Přestože je to o člověkovi a já člověky nerado, páč po mě furt šlapou, tak T
Děkuju :o))) I kydž mohla napsat nějaké indicie, nezlobte se na mě, nenapíšu :o))
:o) my měli posluchárnu B 286 :o) *
Jo, já si myslím, že je to dost dobrý. tip. Držím palce.
neobvyklý......asi by to stálo za zamyšlení
Quinn: Nevadí, jsou to samé asociace :o) Pan Freud by měl určitě radost :o)
Stanislav: Děkuju :o)
Rowenna: No, snad to k něčemu bude, děkuju :o)
Navždy_Tvůj: To záleží jen na tobě :o)
:o) a na spoustě dalších věcí........ třeba :o)))
tak to fakt vůbec, ale vůbec nechápu :o)