Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setest.
24. 10. 2002
1
0
6002
Autor
papouch
test
uf, azbuku jeste zvladam, i kdyz rusky neumim, reckou uz jsem taky nekde videl, ale jestli je to posledni hebrejsky nebo arabsky?
gd: no to je výborný, je vidět, že nemáš co dělat a jen se flákáš...
ať žijou fonty!
To ja krásná mašiná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Š - š - š - hůůůůůůůůůůů!!!!
;o)
m.
(a sakra - von mě to sám převrátil - takže se to čte v "evropském" pořadí)
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Згpaвcтвуйтe, peбятa ! Кaк вы живëтe?
NAZDARRRRR :-)))
(((-: ЯЯЯЯЯADAZИ
joooooooooo funguje tooooooooo :-)))
jojo, ◊ovinky a bigbýt ♬♪♫ , to bylo dycky moje :-))))
papouchu, to sis nainstaloval driver ruské klávesnice, nebo to sázíš před $amp;#xxxx?
Albi: píšu to v ascii :-))))) to víš, že je to makačka :-)))
ale já z toho mám úděsnou rrrradost, že jsem tu azbuku našel :-))
Radost: Copak azbuka, tu pamatujeme už jen my starší:o)), ale malér je, že Slováci píší latinkou a už jim kde kdo z těch mladých ani nerozumí.
mAs tam misto (mam to cesky, pac tu azbuku nevi jak udelat) zdrastvujte zgrastvujte:-)
tOjiku, můžeš si to najít v mém "Ksichtíky, sluníčka, srdíčka" (nebo tak nějak).
Zdravstvuj, moj ljubimij papagajčik... u miňa vsjo v parjatke (jako že mám všechno v pařátkách, kdybys neuměl tak dobře rusky...) :o)
ehm..tak taky test..uvidíme :-))
У мепя красный живот
еее красивая жизнь :-))
taxem zvědavá :-)