Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSebevražda
27. 10. 2002
6
0
1477
Autor
Reda
Na okapu stál
Připraven zemřít
Podzimní vánek
Šlehal ho do tváří
Dav z ulice pozoroval ho
Nikdo pomoct nechtěl mu
Vyhodili ho ze školy
Holka mu dala kopačky
Život se mu zhroutil
Najednou skok
Jen mastný flek na chodníku po něm zůstal
Byl připraven zemřít
Zemřel
WENDY_lee44
08. 02. 2004
A blbost je jen o tom přemýšlet, ptotože lidi co tu po něm zůstanou mají zkažený život, on je v pohodě, ale ostatní ne a máme tu řetězec labilnějších jedinců.
K zpracování - není čemu se dovtípit, je to moc jasný... Takže se nad tím člověk tolik nezamyslí.
Stručný, krátký, jasný, bohužel však smutného došel konce ten, kdo život měl ještě před sebou.
cosmosphereX
03. 12. 2002
ano, důvod je typický (bohužel) - napsaný to je ze života
a ShadowDancer má pravdu :-)
Chtěl zemřít - obdivuji jeho sílu k tomu činu - ta se sbírá těžce
tip
Dosť banálné vyobrazenie. Myslím, keď sa k tomu odhodlal, zúril v ňom hurikán všetkého možného.
Že ho vyhodili zo školy a dostal kopačky - a keby neskočil, stali by sa mu ešte oveľa horšie veci. A zakaždým by bol silnejší.
Kromě toho "mastného" fleku, který působí divně, až pitomě, mi to přijde dobře čisté, náladovka par excelence ;o)))
m11 - prd víš ;o))))
m.
ShadowDancer
28. 10. 2002sunnyangel
28. 10. 2002Astalavista
27. 10. 2002
no jo.umělci halí reálno do mámivých šatů, ač skutečnost je prostší. Takže Ty nejsi umělec, což je častokrát lepší, nebo nabízím ještě 1 řešení: skutečnost je prostší..taže nejsi??