Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePojď se milovat
10. 11. 2002
6
0
2579
Autor
Lilie
POJĎ SE MILOVAT
„Přes tvé tělo se dostanu blíž k tvé duši“
Nevěříš?
Tak dál skrápěj slzami touhy poušť,
která odmítá rozkvést.
A spěchej ke svému cíli,
kterého nikdy nedosáhneš,
jestli nepřekročíš hranici nejistoty.
Hranici mezi neznámem a poznáním.
Probuď se a otevři oči zakryté závojem ctnosti.
Svlékni se ze staré kůže,
strhni závoj,
jež škrtí tvou touhu
a pak už jen naslouchej.
Naslouchej tomu,
který ti nabízí náruč i srdce při vstupu do nového světa.
Do světa nenasytné lásky
a víry v něco lepšího.
Tak pojď …
když se člověk cítí uzavřeně a ten druhý mu řekne, že to je v pořádku- to je nádherný......................
Musím přiznat, že si nejsem jistej, že přesně rozumím ...
Až se někdy víc vyspíš, tak mi napiš víc ... :o) ... díky ... :o)
to je jednoduchý, někdy se (teda vlastně včera)- no, po silných pocitech jsem se najednou uzavřela- jako bych se uvnitř uzavřela lásce a už mi to nějak necítila- nešlo to........ a on mi řekl, že je to v pořádku- a tím, že mé pocity takhle přijal- pomohlo to i mně, abych je trochu přijala.
A za to jsem hodně vděčná...
Mám pocit, že to souvisí s touto básní- ta stará kůže- mínění o sobě, o světě, zvyky.... , zážitky., přesvědčení("blízkost je nebezpečná"),...................
Blízkost je nebezpečná, protože jedině ta pálí ... a může i popálit ... popřípadě spálit ... přesto myslím, že jen toto má smysl ...
Je to hrozně individuální jak od člověka, tak od situace, tak od vztahu ... třeba ti "jen" řekl, cos ty v ten moment potřebovala slyšet ... jen je v uvozovkách, protože je velké umění to vystihnout ...
Takový......od srdce...a s tou touhou a láskou mi to připadá někdy moc těžký.. -t-
Všechno o dílku už bylo řečeno, souhlasím s kladnějšími ohlasy.
Lilie: člověk je v lásce tak trochu jako batole, pořát padá a zvedá se, až se (v tom) naučí chodit..Přeji hezké ždímání lásky.."o)) a přidávám tip
... Pak? ... Ty nevíš ... Jen to co oba chtělí ... (možná nic, možná vše, ale něco se stane ...)
Vím, co se stane pak...ale myslela jsem jiné "pak" ... takové, jaké následuje po tom prvním..
No, po prvním "pak" následuje druhé "pak" ... ne, legrace ...
Nebudu ti vyprávět, že to pravděpodobně jednoho nebo druhého časem omrzí, buď se opustí, nebo si budou nevěrní ... To ne.
Na to jsem moc velký snílek a stokrát mi to můžou dokazovat ... JÁ O TOM VŠEM VÍM!!! ... Tak mě nechte bejt. Mě se to natýká. Já to ze života a z lásky vyždímám ... Padl jsem na hubu? ... TAK TO TAK ASI MĚLO BÝT, aby mohlo přijít něco jiného ... Tak ... Jo ...
myslela jsem to tak,
že často po prvním "pak"
následuje "ádijé" (ty jsi snad něco čekala?)
Víš, já ...kus duše jsem ti nechala..
Tož tak, na vysvětlenou..;) (a už mlčím;)
stříbrné_volvo_APS_03_24
24. 10. 2003
V každé tvé větě je kus romantiky ... tak to se o krásu světa nebojím ...