Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevěrně má
14. 11. 2002
4
0
1296
Autor
montyjack
Na stěně nářků tvý jméno ještě chybí
měl bych ho dopsat a pak jít zase dál
za zvadlý růže
a nesplněný sliby
za hořký slzy
a černo černý žal
Skrývá se měsíc a někde vyjí vlci
umírá touha včerejšků
v mozaice ze slov
a roztříštěných srdcí
nevěrně věrných protějšků
Tak jsem zas na dně
toť absurdita bytí
snad jenom Ďábel svou šanci kdesi tuší
když tupou jehlou
a usmolenou nití
zkouším se zabít
či zalátat si duši ?
Pamadeus: Safra a ji ti tak veril. No nic, mozna se potkame na schuzi anonymnich alkoholiku ;)))
Tahle se mi opravdu líbí. Myslím, že podobných básní poslední dobou nějak ubylo (ale možná se mi to jenom zdá :). Výhrada viz pamadeus, přesto rozhodně tip ** :o)
Navždy_Tvůj
15. 11. 2002
Od stěny nářků až k látání duše je to krása - krásně poetická, přiměřeně patetická a důvěrně pravdivá báseň, jakých bych tady chtěl nacházet víc.
**
Diky moc vsem. Ja bych to i prepsal, ale co presne ? Rytmus, rym, celou sloku, vsechno ? ;)
Podle mne bys to rozhodně neměl přepisovat, je to čistě ,můj názor: myslím, že přepisovat by se nemělo a když jo , tak si určitě někde zachovat originál.
Ok ;) Tak to tak necham. Jen jsem chtel vedet co je presne zle, abych se poucil ze svych chyb a uz je neopakoval a stal se tak lepsim a dokonalejsim a nasledne milovanejsim a pak president. ;))
:))))))Jsem totální laik,ještě k tomu v lihu, vůbec mě neposlouchej.!!!!!!
Rozporuplny pocit. Je to dobry a zaroven mi to vadi... S tim tot a s tim Dablem,to mi vadi. Jo,je to ten posledni odstavec.