Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDěkuji
23. 11. 2002
2
0
1793
Autor
Fagus
Děkuji Sebastiánu Bachovi,
děkuji Friedrichu Handelovi,
děkuji Dietrichu Buxtehudemu,
děkuji lidem od NightWish,
za krásnou hudbu.
Inspirující, povzbuzující,
VĚČNOU.
Děkuji.
Aki: plomby v chlebárně jsou znak člověčenství :))
i já jich mám požehnaně, skorem jak ošklivka Betty nebo jaksetenstupidníserijálmenuje.
Ciri: týjo, ono to dorazilo už i k nám? jsem byl předloni ve Španělsku a tam se ty rovnátka zubily z každýho druhýho bilbórdu... eště že tydle kraviny dávaj v době, kdy jsem v práci... :o)
Ciri: kyborg? jestli je to taky nějakej velkej pták, tak jo... ale něco jako robot asi né, páč kromě několika plomb v chlebárně na mě zatím nic umělýho néni... fakt :o)
a já děkuju Kabátům, Metallice, Haberovi, Těžkýmu Pokondroj, Anně K, Brichtovi, Def Leppardům, Elánům, Harleji, Danu Landovi, Kissákům a Freddiemu Mercurymu, doufám, že jsem na nikoho nezapomněl... :o)
jo, ještě pod ty už zde uvedený Nightwish se podepisuju, škoda, že je u nás zná zatím tak málo lidí...
dostanu za to taky nějakej ten tip? :o)
p.s. pro Ciri: já jsem taky jenom člověk :o))
Humble: od toho jsem slyšel kdysi asi 2 nebo 3 kousky a nijak zvlášť mě nezaujaly... ale třeba to byl jen mozernej vzorek, takže nemůžu soudit :o)
Humble: neřekla bych... ještě lepší jsou tři sestry či visáči anebo FOO FIGHTERS!
Aki: no, možná jsi kyborg a ještě o tom nikdo neví a tady se na nás tváříš! Tě mám prokouklýho! ;))
A taky Beethovenovi... zě měsíční sonátu...
Oslovují mě věci, které člověk píše ze sebe a tu tohohle díla je to vidět hodně. Nedávám tipy za umělecký dojem, ale za ten lidský. A tady ho mám.
***
***
cekanka_ucekana
27. 04. 2003cekanka_ucekana
27. 04. 2003
Souhlas. Poděkoval bych i Beethovenovi, Berliozovi, Čajkovskému, Gershwinovi, Armstrongovi, Janu Nedvědovi a Sagvanu Tofimu. Kromě toho všichni víme, že v Ječný je i Lenin :o)))
Na Beethovena jsem taky myslel. Třebas jeho Missa Solemnis, to je něco tak nadpozemského jako Michelangelova Sixtinská kaple.
Jen nepsal pro varhany - můj nejmilejší nástroj.
Zajímalo by mě, proč děkuješ Sagvanu Tofimu. Vděčíš mu snad za jméno ???
Missu Solemnis jsem zažil v pražském Rudolfínu. Asi nejlepší koncert mého života, i když tahle jeho věc je už tak komplikovaná, že jsem prostě nestíhal. Decibely jak na rockovém koncertě, ale zvuk měkký, přirozený, no popsat se to nedá. Nicméně můj absolutní dlouhodobý No.1 je 5. c-moll Osudová. Varhany mám taky rád, nechápu, jak někdo mohl něco takového vymyslet.
Jasně. Sagvan není člověk, Sagvan je bůh. :o))))
Osudová je krásná od začátku až do konce. Škoda, že 99% lidstva z ní zná jen prvních pár taktů...
Teď právě poslouchám Passacagliu in C minor od J.S.Bacha. Už dva roky číslo jedna v mé osobní hitparádě.
Díky za tip, neznám. Taky mám rád Berliozovu 1. Fantastickou, Čajkovského Manfreda atd. atd. :o)))
Kamarád varhaník mi slíbil, že se ji kvůli mně naučí, aby mi ji zahrál. Jó, když to někdo umí....
Já když se někde vetřu do kostela a usednu k varhanám, tak jsem raději, když všichni utečou. Vystačím si sám - zapojím všechny rejstříky a opájím se mohutností, sytostí a barvou tohoto královského nástroje. Faktem je, že tak po hodině mám pěkně zalehlý ušiska - jak po diskotéce.
Jednou jsem takhle usedl k varhanám v neděli navečer před nějakou mší a nevšiml jsem si, že do kostela už přišly nějaké babičky... Doufám, že se nepočůraly vzápětí po tom, co jsem hrábl do klaviatury.:-)
Tak tohle nezbývá než obdivovat nebo závidět. Já trochu brnkám na kytaru a když mě náhodou v opilosti někdo natočí, stydím se, co jsem zas vyváděl :o)))
Ale já opravdu neumím hrát ! Když skromně pominu pár jednoduchých skladeb či chorálů. Chorály mám vůbec rád.
Nejlepší je pedálová klávesnice. To se probudí ty největší píšťaly a to jsou, panečku vibrace.