Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePostel z heřmánků
01. 12. 2002
8
0
1551
Autor
Brunhilda
Postel z heřmánků
Miláčku, čekám Tě!
Líbej mě na ústa
Nebo vlastně raději
Kam Ty sám chceš.
Propusť démona vášně
Na lákavou svobodu.
Možná Ti pak slastně
Namasíruji záda.
Pohladím, pokárám obratle.
Večer plný vlahých snů
Začíná s hořící svíčkou
U naší měkké postele.
Brunhildo, brokolice je lepší - je zdravější, ale můj Zobáček - havránek (studanka furt, že vrána... chm) je můj a já bych ho nevyměnil... :-)))
tak popořádku: dílko se mi moc líbilo, nellinka je vážně nejlepší a esenciální olejíčky...hmmm,pyžamo jak kdy, zobáček je vrána/havran. A co se me týče- brokolice je nejlepší!
Seš nějaká zvjedavá... bílé se šedým tričkem.... teda, když tě to zajímá :-)
Ach ano, to tak trošku znám. Velmi příjemné (nejen praktikování masáže a dalších příjemností).
tip a avi
seregil: kdyz uz sme u tech masazi, co je nejlepcejsi? krem, emulze, gel? vyresil byc nasi dlouhodobou hadku ;o))
btw: nekupujte si masazni bylinny gel od alpy, kdyz trochu uschne, daji se s nim zvedat veci....
Brun: Jako batole - je jemný a nedráždí pokožku, pro masáž ideální.... :-)
No tak trošku.. v marketingové firmě... dělám operátora pro soukromou directmarketíngovou agenturu... Stačí? (-:()
Proč by tam měly být rýmy? Mě se to líbí je to měkounké, dráždivé a mazlivé. Tip.
malykuba01
03. 12. 2002
Propusť démona vášně
Na lákavou svobodu.
Za tohle tip. A prosba: smím dát do Erotického klubu?
hihi, vy se moc babrate v tech kategoriich, ja sama nikdy nevim, co to je :o)