Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV tramvaji
14. 04. 2000
10
0
3235
Autor
PS
když já jedu v tramvaji
touhy se mnou mávají
zamával jsem na holku
měla v puse mentolku
mentolka se rozpustila
a mě touha opustila
tak tu čekám na zázraky
až mi začnou jezdit vlaky...
Pismak musi dycky pěšky,
neb má život strašně těžky
/navíc je bez koloběžky..:o)/
Merlíkova mentolita
pobíha tu zpita
vůní touhy jarní
PS je však nad ní!
Mentolku tu nemam ja ji totiž sbodla :o))
ze ja se dycky angazuji do hovadinek :o)))
Dost povedeny. Rozesmala mne basnicka jedna. A to pres to, ze vlastne taky cekam na zazraky ...
Písmáku, vždyť tam pointa je... :o) A dokonce pravdivá. :o)
Já na ně čekám prostě pořád!
A že se vyloudí úsměv na rtech či dokonce rozesměje - to jsem rád, velmi rád. :o)
Tak teď vám to teda prozradím. To jsem měl jet na zkoušku cimbálovky, výjimečně konanou jinde než tradičně, a mělo to být tramvají. A sluníčko svítilo tak nízko... A já měl jarní náladu... (takovou tu toužebnou :o) A už to bylo. To byla první sloka. Zbytek je tam jen kvůli rýmu, pravdu v tom nehledejte. :o)
(Ale vaše vývody se mi strašně líbí! :o))
autor si vzal do hlavy
mentolové představy...
do toho mu proniká
mentolita básníka :-))
člověče jednou jsem mrznul na nádraží na zemi (vlastně vícekrát, hihi...) a bylo to i poučující,
vlaky sice nejezdily(vlastně jo, ale jinam, hihi...), ale zase se tam lidi polejvali vodou a hádali se a ...
svět je krásnej a TIP...
:o))) Chichichichichi...
Tak okolnosti vzniku vám prozradím později. :o)
Zatím jen... Vedle jak ta bedle! :o)
Bára Braun
14. 04. 2000
Hihihi!:-))
Zkus to vzít přes fyziku - nabídni jí mentolku s pevnější konzistencí a vydrží to dýl!:-))) (To vás ve škole neučí??? :-))