Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokorná-pro vás
14. 12. 2002
8
0
2901
Autor
Semeno
Pokorná
-Vám
Snad touha
snad radost
snad sport
snad ... vychutnávání
vzduchu
a č
istých plic
mi poručilo
a já bezhlavě
poslouchám
hlasy
... říkají a nemyslí
na důsledky
Přála bych si milovat v
šechnylidi a zvířata a věci a rostliny a živly a planetu a vesmír
stejně
Má snaha podléhá
vnitřnímu rozkladu
ze mě
Nepomůže mi
pláč
smích
jen vaše odpuštění
světu
a mě
Neprosím o odpuštění
!Chci pomoc(t).
Přijďte
ke mně zahřát a usušitmokrou
hlavu
rozjetou
ve střepylebky ... vytéká mi pocit
hele, chceš grincore?
moje malá rozmračená Barbie bude hrát teď někdy do budoucna v Mělníce, tekže hledej dead-metalové festivaly...
:-))
víš, co?
je to skvělý, opravdu
tan
pocit
nakonci jsem bvykřik nahlas a pěsí prašil do vzduchu ještě dřív, než jsm k tomu přišel
taková grind-corová záležitost
(tipoval bych a nejoblíbenějšoval bych, ale píšu offfffline, takže někdy pak)
V tom případě mňam.. :o)) Sakra, já mám ale hlad, já asi pudu na večeři, ..no, ale to nic..) :o)))
V tomhle smyslu mě nebudeš mít nikdy dočtenýho, protože básničky už nepíšu a ty starý jsem smazal.
Ty ale umíš potěšit! :o))
Děkuju.
Já tě eště nemám dočtenýho, abych to mohlo posoudit. Alepakse uvidí. :o))
Ty seš mi ale milej na ...mm...hnusácký semeno.
To už je fuk, mám daleko lepší náladu než včera, protože jsem konečně opuštěno..huráá!!!!
No, eh,..no comment.
:o))))
Néé, tak to néééděléj. Je bezva, že tu je někdo aktivní, že?
No, zvláště semeno, ono tak vtipné, a hýřící, až zraky přecházejí. Jen by venku mohla být větší tma, aby jas lépe vynikl. Takhle se ztrácí..
a já budu zářit, .. no, jenže pohasínám už teď, .. asi to nevydržím.. :o((
Semínko, já jsem rozžhnul bodovky v práci... dej si kafčo a vydržíš... vydrž... sím....
Dík Sergo! :o)) Fakt si to užij, chci aby se teďko všichni měli dobře, všichni si to zasloužej.. :o))
hmm, ...a špatná? Je provokace špatná, a třeba konkrétně tahle? Já nemyslim, a vim, dokonce, že účelem, zrovna pokorný, někoho provokovat nebylo. Cíti-li se to tak, tak bezva, aspoň něco... :o))
semeno...
mě se z tebe točí kebule...
odpouštim (nemám sice co, ale ráda odpouštim:)... a klidně ti i pomůžu... řekni jak..
Provokace? No jak myslíš, možná, ale tohle je daleko míň provokace, než kdy jindy, ...
Inian: ?
m11: Hehehe, jak tak na to koukám, :¨výtvarně.., hehe, to já ne, to ono samo, já za to nemůžu, nebo nevim, znamení... :o)))
Pokorná, pokorná, mě se zdá, že to je zas jedna velká provokace, viď Semínko?:-)
opět silný...........
proč jsou některý slova proložený????????? je to rušivý............................
samozřejmě za tip.