Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBanální bajka
Autor
Yfča
Baculatý benešovský brusič Bohumír Barták (bezúhonný bibliofil) bumbal bezkonkurenční božkovskou borovičku. Brrrr! Báječný bliják! Borovička bortí bariéry, bezprostředně burcuje buňky, bystří bulvy, bičuje bakterie. Barták bude brzy bezmyšlenkovitě blábolit bezbřehé blbosti. Bude bezcílně bloudit brilantně budovaným barákem (budovu budoval berounský Bytostav). Bude blednout bolestí, baňaté břicho bude bezesporu bobtnat.
Blinkal. Blankytné běhouny baráku blinkáním bělaly (blbá barva). Bláznivá bába Bartáková (bodrá, baculatá, bezzubá blondýna) brblala: "Bezohledný blbče, bezcharakterní barbare, bezzásadový bídáku, bezprizorní bačkoro, bezbožný bolševiku! Budeš balit bágly!" Blýskla bojovně bělmem. Bezcitně bouchla blijícího Bohumíra bytelným býkovcem blízko boltce. Bledému Bartákovi bobtnala boule. "Bábo, buď benevolentnější," blekotal bolestivě. Bernardýn Bohouš bojácně blafnul. Barták bědoval: "Bez božkovské borovičky bych byl bezpochyby bezvadný boy..." Bouchnul butylkou: "Bábo, budu bez borovičky, borovičku budu bojkotovat," básnil blouznivě. Bartáková blaženě baštila bahamský banán. Barták bleskově breptnul barytonem: "Bábo, budu bumbat brandy!" Bartáková byla blízko bezvědomí...