Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProc?
17. 04. 2000
9
0
2391
Autor
Naja
Neeeeeee ...
Telo bez satu
saty bez tela
telo bezvladne
ja to nechtela
Telo bez duse
duse bez tela
duse bezducha
sama docela
Vina bez citu
pocit bez viny
pocit bezcitny
ja jsem nevinny
Hrichy bez soudce
soudce bez hrichu
hrichy bez soudu
kricim potichu
Neeeeeee ...
(Bud uz potichu!)
cekanka_ucekana
20. 05. 2003
To jsem jeste na nehackovani nekompromisne trvala... rikala jsem, ze chci bez hacku a carek vypovidat o hackach a carkach naseho zivota... Ale to uz je pase... uz dlouho hackuju nejen svuj zivot, ale i dilka....
cekanka_ucekana
20. 05. 2003
hezké, hezké, hezké...vina bez citu, pocit bez viny- to je vychytávka....
Wow! Krásná hrícka s nekolika slovícky, a presto tak výstižná!
Je to perfektní!
připomělo mi to (formou) jednu moji (Samotná)... ale tahle tvoje je mnohem drsnější (nejsem si jistej významem)
zaždopádně za "zapůsobení" dávám tip
Ted to po sobe ctu a musim se omluvit za hrubku - nevinny. No uz to kvuli tomu nebudu mazat a necham to zde tak. Doufam, ze tim prilis neznechutim pripadne ctenare. Dekuji za pochopeni.
Naja A.
Merle: Je to presne o tom, co se vam muzum temer nemuze stat, ale nam zenam na celem svete se to bohuzel stava "relativne" casto ... :=(((.
Naja: já si to myslel :- (GRRRRRRR)
mám chuť zalízt do kouta a zároveň vyjít ven a do něčeho (někoho) praštit
To su zase ja. Ted po sobe ctu tu svoji kritiku a prisla jsem na to, ze se pise asi vazne nevinny. Jo, jo - zacinam v tom mit peknej hokej a nejen v tom ... . ;=)))
Naja A.
Merle: Ja si taky hned myslela, ze si si to myslel... .
Krásná zkratka prožitku, je to rychlovka, stejně tak rychle na mě zapůsobila. Slovíčka, to já můžu.
(na počtu "n" nezáleží - fakt je důležitější)
Uff, ta Naja ale umí prožít...
To je fakt síla.
Na formu se vykašli, Ty ji nepotřebuješ.
A poskládalas to velice velice pěkně a působivě, ty slovíčka, no ano... tip
(a nevinný se skutečně píše takto :o)