Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDešťová haiku
22. 12. 2002
5
0
2243
Autor
houba
Déšť z oblaků
kapky smáčejí zemi
- poselství nebes.
trefa, déšť padající do kalužinek rozbahněné cesty, na kterých se tvoří bubliny.....
V prvním verši chybí jedna slabika aby to bylo 5-7-5. Škoda, jinak zdařilé...
Promiň, asi to chápeme každý jinak. Odkazuji tě na můj příspěvek ke stati Něco málo o haiku (nebo tak nějak se to jmenovalo). Chápání počtu slabik je trochu zádrhel, ale nemyslím, že by to v haiku mělo hrát hlavní roli. Přeji krásný den.
tak já si to přečtu, protože teď jinak moc nevím, jak to myslíš :o)
taky ti přeju moc hezký den :o)
je to pěkné, ale ostatní mi připadají haikovatější... nevím jak to říct... nedokážu si to moc vybavit...
nejni zlý.....ale čekal jsem ten konec takovej jako ty umíš, začátek co navodí atmosféru okamžiku a konec jí rozpráší do nicoty:)
a víš, že to je pouze tou pointou? ten rozjezd je haikovatý - přesný, podzimní, naplňuje formu...
ale chybí výrazná pointa, taková, jaká by čtenáře strhla
to není problém rozumu nebo obyčejnosti
Miroslawek
28. 12. 2002Miroslawek
28. 12. 2002
děkuju vám,lidičky.....právě mi připadá,že i v obyčejných věcech, jako je třeba déšť,se dá spatřit něco neobyčejnýho....a to dělá svět hezčí a život žitelnější (aspoň pro mě).díky za kritiky.:o)
Nic to se mnou nedělá...a dobrý to nejni - když to srovnám s tvými jinými věcmi...