Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč mě nikdo nečte ???
03. 01. 2003
1
0
3179
Autor
jáma
-
Odpověď : asi pro to , že nic nepíšu !!!!!!!!
-
-
Ale i tak mě nikdo nečte :)
že by JEDNA pozitivní zpráva!?
Bohužel, čeká nás tu spousta práce... jak řekl dablik008.. a já mám zatím dojem, že TOHLE je fucking nevytřitelné.. neboť už jsme v pr*eli!
rebecca...to bude mít výtěr ku*va práce, vytřít to tu od základů ;o)))))
hrdzava_dzejn
24. 04. 2004
A já Ti ten tip dám a to za to, že místo toho aby ten tvůj trapnej výkřik písmáci přešli, tak se tady o té hovadině s tebou z vesela sáhodlouze pobavili .......
A až napíšeš něco co bude mít něco společnýho s literaturou, tak se tady zase sejdem.
Já bych si to tak nebral. Na to, že tě "nikdo nečte" tu máš docela bohatou sbírku názorů.
jáma: ty chceš vážně gratulovat k tomu žes byl zařazen do Výtěru??
....:)))
Ale přátelé, nebuďte na naši mládež tak tvrdí! Ona se postupem času odkope sama, a pak zbyde místo jen na vás, velké umělce...
jáma: Sebekritika je hnacím motorem společnosti... ;-)
Wopi, ty musíš bejt proti mně, i když jednám podle tvýho. Samotnýmu ti to vadí na 1. straně. Když jsem se podíval na Jáminy vystavenosti, chtělo se mi zvracet. Chtěl jsem Jámě oplatit stejnou, ale vyvolat uměle zvracení je těžší, než se jít vysrat a nebyl jsem si jist, že by to Jáma zvládla.
Skylla, trochu jsem nad tím minule přemýšlel, řekl jsem si: "jáma je v podstatě díra, takže, když nejsi v jámě, tak jsi v píči"
Aki, a že už jsem!!
jak říkám, žádnej šlágr ty tvoje věci, ale to už jsem ti psala:o))))))
A to to bude bez tipu ??? To jste mě ale zklamaly, takový krásný věci o mně jste psali a bez tipu ???
Proč by , já jsem s mým dílem maximálně spokojen :) Zkrátka jsem talent od boha :)
ale jo, budu ti gratulovat k tomu, co dokážeš nasbírat hrubek ("to jste mě zklamaly", "to my nikdo nebude gratulovat")
A co bys chtěla, ty krávo nedojená.
S tím, co jsi napsala se jdi vysrat a s tvou autorskou stránkou si vytři prdel, pak oči!
Kalim: tahle upoutávka se mi sice nelíbí, ale tvuj přístup ještě míň
- to bylo poněkud ubohé, nezdá se ti?
Kalim: Ta kráva vydojená (nedojená, apod.) patřila komu? Já mám totiž trochu obavu, že Jáma není děuče a bez vemena není mléka... Jinak slušný trénink neslušných slov, to Ty sám nebo léta studia...?
jáma: Jako spoluklubovníka bych Tě měl v Tvém literárním úsilí podporovat, ale zde mi to úsilí nějak chýba... No, dejme si závazek do další pětiletky!!
no panecku, tohle je soucasnej Pismak v dilech a kritikach zaroven :o))))))))
SV,Wopi: díky za uznání... co původně bylo omylem, zdá se býti freudovským překlepem...
**** THE PROOF THAT pismak IS EVIL ****
P I S M A K
16 9 19 13 1 11 - as numbers
7 9 1 4 1 2 - digits added
\_/ \_/ \_/ \_/ \_____/
7 9 1 4 3 - digits added
Thus, "pismak" is 79143.
Add 1950, the year Steve Wozniak, the faithful worshipper, was born - the result is 81093.
Subtract 1952, the year killer fog haunted London. The result will be 79141.
Subtract 1954, the year when first FORTRAN computer program was executed. The result will be 77187.
Add 1865, the year Lincoln was shot - the result is 79052.
Turn the number backwards, subtract 1887 - the year Erwin Schrodinger, known for hatred to all furry animals and heresy, was born. The number is now 23210.
This, when read backwards, gives 01232. This is 666 in octal, the number of the Beast...
další samolibej magor... doufám, že z toho stihneš vyrůst, dřív, než ti někdo nakope prdel...
Miroslawek
03. 01. 2003
KOuzlo klonování ?
Já mam taky některý části těla po dvou , ale stejně to nepomáhá :(