Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrůzkum
04. 01. 2003
0
0
2722
Autor
Marco
Ahoj lidi,
hned na začátku podotýkám, nejsem zhulenej ani nic podobného, mám k Vám všem, kdo znáte (zde z Písmáka) Marca, tuto prosbu - zda-li byste odpověděli na pár otázek:
1/Jak byste ho charakterizovali?
2/ Proč si právě toto myslíte?
3/ Dá se poznat jestli je muž/žena?
4/ Podle čeho tak soudíte?
smuteční_růže
20. 03. 2003
nu, vzhledem k tomu, jak označila tuto vážnou diskusi, tak jo... sníme růži ... teda já alespoň jen květ... :c-))
Gekon> ... asi seš v ní!
K průzkumu
1) Je origo, a je složitej
2) ...se pozná z toho, co je tu ke čtení
3) těžko
4) na Netu může být kdokoli kýmkoli dokonce i muŽenouem :-))))
Při čtení je mi fu(c)k, jestli je to chlap nebo ženská, hlavně když dobře píše.
Naproti tomu při je to DOST důležitý :-)))
kdo to kdy viděl polívku z ušáka, z toho bude pečínka, polévku nechávám ve varu pro tebe ;) - do polívky totiž dávám zásadně zeleninu, mušle a gekony...
smuteční_růže
07. 01. 2003
muhehehe, tak to si nech zajít chuť, já, jakožto stínový předseda SPŽVRM (společnost plných žaludků v rámci možností) nemůžu být snězen, poněvadž by se tím narusšila rovnováha celého vesmíru, a to možná nejen tohohle ;) takže, šup do hrnce ;)
mám geniální nápad: sníme růži.. (samozřejmě tím nemyslím, že bych se dal na vegetariánství :o)
Bezva, ušetřil's mi práci. Přesně takový otázky jsem Ti dosud nenekladla jen ze zdvořilosti. Tak až je budeš mít zodpovězený, pípni mi echo, dík. ;-)
jsem jak ten cigán u prověrek: na všechny body mám svůj názor, ale nesouhlasím s ním :-)
odpověděl bych na první dvě otázky, ale bohužel tě skoro neznám. tipl bych mužské pohlaví ale podloženo to mám pouze svými pocity, ničím jiným.
a co bys ty analogicky odpověděl na nick "Danny" ?
Narvah: na to jsem odpověděl již výše ...
---------------------
tak se nám tu názory pěkně rozrostly, jako houby po dešti, ale žádný pořádný TIP :))
zoo: to asi nikdy, znáš to je to moc těžký... :)))))
Danny: čistě "analogicky" ... jsi 89% chlap ... :c-))))
čistě "statisticky", seš 51 % žencká
a prakticky - na tom ani moc nezáleží :-) sedí :-) visí :-) atd
Standa Vašina: to má každej jinak, ale ty moje letos zatím žádná sláva... momentálně ležím doma se zašprajcnutou hlavou... a to jsem všera konečně přestal pajdat, páč jsem nějak blbě seskočil z koně... :o)
Odpovím, ale jen na čtyřku.
Já to poznám, tydy alespoň na sobě, ale posuzovat to u jinejch ..-
ani nevím, jestli by se mi do toho chtělo
____________-
Ale máš recht, jsou s tím problémy, někdo se hned urazí
ženská nebo chlap
vem to do svých tlap
pohlaď to po kebuli
ať to tolik nebulí
:)
ať jsi, co si.. vidíš támhle ten kotel? nanos do něj vodu, nakrájej do něj nějakou zeleninu, zapal pod ním oheňa pak si do něj vlez.. neboť budeš snězen ;)
Gekon: dobrá, dobrá, chystám zeleninu...uvidíme, kdo tam nakonec skončí ;-)
1) nemám na to jasný názor
2) protože mi neutkvěla v paměti žádná výrazná vlastnost
3 a 4) "Hladké a pevné její tělo,
když jsem ji hladil, něžně se dotýkal..."
- pochybuju, že by to psala žena, byť je to o kytaře :)
Vážně... :c-)) dík Wopi, ale teď do toho více zasahovat nebudu, možná by ses divil... :))))
nez odpovim na 1)-4) tak reknu ze ho neznam...a ted jsem si koukam usetril praci ;o)))
ale je to zenska, jinak by se naptal...a neni to na Pismaku nic neobvyklyho, dyt Já_nebýt:básnířka je zase chlap, tak co :o)))
1) někdo, kdo je moc zvědavej
2) protože na to mám právo
3) stačí se mrknout mezi nožky... ikdyž, pravda... dneska už to jde i předělat...
4) podle momentálního rozestavení hvězd