Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBohové
05. 01. 2003
4
0
1741
Autor
Voda
Laokoon obtočen hady
se podvolil sevření a zemřel
Na miskách vah zbyla jedna mince
vezmi si ji
Nač proklínat proroky
a trestat posly špatných zpráv
zvedat se k poslednímu úderu
Prométheus plivl do očí orla
(jen si posluž)
a vysmál se všem bohům
Ikaros se ve volném pádu
s šíleným smíchem dělá salta
Kladní hrdinové klesli do prachu
bez protestů a snad i rádi
Začíná svítat
s nadějí v očích čekáme
co krutého se nám dnes stane
A nevoláme o pomoc
když bůh začne jíst vlastní děti
Notreal: nemám ráda, když si ze mě někdo dělá srandu... a ty to prokazatelně děláš. Ani ten slíbenej tip jsi mi nedal! :-))
kdepak srand a- je mi líto, že jsi to tak pochopila - a tip dávám teď - I am sorry and very glad to meet you :-)
dost dobré*
uděluji Ti admina v mém klubu :-)
Přidej do něj i nějaké svoje dílko (i tohle)
(jsem totiž hrozně líný a nechci to dělat sám) :-)
Jé, děkuju! Jste hodný..nemusí se to líbit všem, jsem ráda, že aspoň někomu.
katugiro: Já JSEM falešná patetička, takže nic jinýho neumím..:-)
Astalavista: Jaká radost, čéče, co to tu plácáš? :-)
trnovník: Nikoli vzpoura neboli revolta, ale rezignace..
Navždy_Tvůj
07. 01. 2003
Moc pěkné. Není v tom optimismus a to se mi líbí. Mytologie-voda na můj mlejn...
výborně!
žádný patos nenalezen (nu, v poslední strofě špetka, dvě, pět...), rozhodně ne falešný :)
*
no... pěkné na čtení ale příjde mi to... nikdy jsem neměl rád odkazy na antické hrdiny... vždy mi to přijde samoúčelné a tvořící falešný patos..hůůůůůůůů!!!! :o))))
Astalavista
05. 01. 2003
Kronos jedl svoje děti...to jsi asi neměl(a) na mysli touto malo vzpourou vůči Olympu.* o)