Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnes a denně vidím černě
11. 01. 2003
2
0
1252
Autor
Gripen
Bílé slunce putuje mi nad hlavou
Černý vzduch tíží mne.
Srdce puká žalem velkým
Nedělám s tím nic.
Jen naklonit si štěstěnu vrtkavou
A pod oheň přikládám si,
Když další holku chci.
Je normální člověk co milovat chce?
Říkáte, že ne? Věřím vám.
Dyť heslo dne, rychle do ní, rychle od ní…
To mi v hlavě zní…
houba: prave to heslo dne, to neni o romantice, ale naopak, tak to dneska je, a to me stve (nerikam, vsude a vzdy, ale setkal jsem se s tim mnohokrat, ze rytiri doby goticke uz nejsou:) ).
Minstrel: diky, pravda cestinar nejsem, a musim se studem priznat, ze z cj mi vychazela 4, nez jsem si ji fejetonem opravil. (jsem technik:) ).
rebecca13: promin, nechapu...
A všem děkuji za připomínky a kritiku, člověk se učí celý život.
občas líbí občas ne, proč jsou tam někdy používaný tak divný stylistický útvary ...
je to divně napsaný
gripene: ktere svedske konsorcium te podporuje?
tve heslo dne mi neprijde ani tak romanticke jako valecne
já nevím,to heslo dne není moc šťastný,ale je možný,že v některejch kruzích to takhle funguje.....možná zkus změnit prostředí...:o)
No tak nevím...češtinář asi nejsi nijak fantastický, ale kdo ano, že???
Jinak zajímavý nápad, a mě se to líbí jen stím, že si myslím, že milování není nenormální...
Astalavista
11. 01. 2003
astalavista: to slovo jsem už opravil, všil jsem si také, že tam pokulhává chuták:) Jinak je pravda, že stylistyka (pokud není vyjádřena algebrou) mi dělá občas problem. Ukaž na něco co se ti nezdá... díky.