Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setenkrátní
Výběr: Lyryk
08. 01. 2003
10
0
2328
Autor
unseen
to chodívala tenkrát smrt ještě bosá
pod rubášem ňadra jí sotva pučela
z ranních mlh tesal tikot dechu
modly a míče, slepé klanění
holátka v hnízdě neúspěchů
choulila se - bezkřídlá, slabá, nesmělá
to s pýchou hodnou hraběte Utřinosa
znali jsme ještě cestu k prameni
uns: jestli máš načtenýho Williama Gibsona, měl bys to vědět :) konkétně knížka Idoru
jinak nejsi sám, ty se akorát přiznáš
Merle: klíďo piš, stejně máš ten styl poslední dobou tak srozumitelnej... (právo na autorizaci si samozřejmě vyhrazuji, jde přece o moje ňadra, ne? :))))
unseen: :))))) jasně :)))
dobrá, všichni teď zavřete oči, a představte si dva nodální body... ani ne blízko, ani ne daleko od sebe... a jak tak znám vaši živou fantazii, nemusím už nic dalšího psát ;)))
nepamatuju...:) a jestlo to hodláš připomínat, tak prosím do zpráv, nechci tady z toho dělat Peříčko...
ulíta: no, ještě bych o tom mohl napsat báseň, to je společensky přijatelná forma pro podobný výlevy ;))
oki oki, píšu zprávu...
Merle, ulita: tak takle ne, tady se to začlo, tak to tady taky skončí! kde mám jinak brát inspiraci? .o)))
kalais: no dyš budeš hodná, tak ne :o))))
uns: z tohole bys inspiraci asi moc nedostal. spíš než peříčko je tne zážitek nodálním bodem...
Merlíku, ty teletubies Ti nezůstanu dlužen, za to Tě naplním až po uši :o))))
mon ami, na ten grál baxa....viz moje další dílko :o)
kalais, jaký já přijedu? a unseen nic? .o)))))
blondýnko, dyš ono to vyznění do ztracena je záměr - tak to xodívá...
ulitko, konec dobrej, všexno dobrý, ne? .o)))))
ulita: mám s tebou a tímhle ehm "obrazem" spojenou jednu velmi silnou a hezkou vzpomínku.... pamatuješ, jak jsi mi jednou přišla otevřít... :)))
Drownedgod
09. 01. 2003
ne.... a začátek vypadal tak dobře, ale dál se to úplně rozpadlo... tohle není cesta k mýmu uchu
ale možná třeba k nějakej jinejm hezčím... :)
"to s pýchou hodnou hraběte Utřinosa
znali jsme ještě cestu k prameni"
to je skvělý postřeh a výborně napsaný! :) *
Merlíku, hezčí snad ani nejsou...místo, kde jsi spal, dodnes neuklízím :o)))))
Jo, Armande, teď už tak maximálně ke staroprameni....degenerujeme, nezvratně...
jsou věci, na které se nezapomíná... bylo to.... tak silné.... intenzivní.... naplňující....
já tě mám zas v hlavě nějak spojeného s teletubies.... :))))))
:))) ne ne, ami, MY nedegenerujeme - to maximálně tak Giovanni. .-) A ačkoliv Toreadorům říkají degenerates, tak někteří z nás znají cestu.. k prameni ...a viděli svatý grál. :)
tip rozhodně ano, ale jako by mi tam ještě něco scházelo, něco připsati, tak bych to řekla, vyznívá to do ztracena, ale já si tu jen tak plkám:o)