Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKorektury Novin a Pismaka
07. 01. 2003
0
0
2933
Autor
Olda
- atalanta - uz mi pomohla opravit napovedu a uvodni text
- jana - prezdivku musim vyzjistit, korekturou se zivi
Damy, slecny, muzu se zeptat, zda-li je neco ceho bych(om) se mel(i) pri myslenkach na realizaci Novin drzet?
Napr. v jake podobe je dobre text na korekturu dostat, jak casove, atp.?
Diky
Armand: pro jistotu se do korektur potvrdim/vnutim i zde :)
aconita@seznam.cz
JohnieBass
30. 01. 2003
Úmyslnou chybu bych poznala :-)))
U sporných věcí kontaktovat autora a probrat to s ním?
Neopravovala bych celý obsah, někde může být chyba úmyslem. Jinak se k pomoci hlásím též.
jasně, celého obsahu :-)) - to jenom, jaxes ptal, jak by to bylo časově - jestli bys nám je posílal po článcích - to by bylo hned - nebo bys nám je posílal najednou?
jinak jestli máš něco už teď, můžeš to klidně poslat na knourik@seznam.cz a slibuju, že to během víkendu vrátim s vychytávkama :-)
o.k., počítejte klidně se mnou (ostatně - musí být lidí víc, přece pokaždý nemá každej čas, pokaždý se to může víc hodit jinýmu)
Helčo, já se hluboce stydim, já tu poštu, cos mi prve poslala, někde ztratil...
:-((
pls... repošli (wopi@seznam.cz) a slubuju, že to během víkendu vrátim s vychytávkama
taky bych mě zajímalo, čeho všeho by se to týkalo
časově - záleželo by na rozsahu, pokud by to byly jednotlivé články, pak by stačil mi myslím stačil na korekturu max. 1 den, podoba - ve Wordu
není mi jasné, čeho všeho by se korektury týkaly
btw. hlásím se též - více očí víc vidí