Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seP...
09. 01. 2003
4
0
1129
Autor
Artemis
Pach
potu
pár
plavých
pramenů
prazdno
polykáš
pelyněk
pýchu
prach
Probdělé
pondělí
popíjíš
platíš
proč
prosit
potopa
přišla
Pán
plách
Poslední
polibek
pak
po
paměti
před
prozaickým
posměšným
pá
Postrádáš
potřebu
pomsty
pel
pleti
pláč
pod
polštářem
pobolívá...
Dik za podporu,kolego!A za to,že se ti to líbí.Potěšilo mě to,protože ta básnička skutečně ,alespoň pro mě,má vnitřní logiku a smysl a taky myslím,že jsem tím vyjádřila to,co jsem vyjádřit chtěla,protože se mi pak nachvilku ulevilo.Jako vždycky,když se svěřím papíru.A nemám na mysli ten toaletní!Ačkoliv,to se člověku taky uleví...
Vojtek: Dík za podporu,kolego!A za to,že se ti to líbí.Potěšilo mě to,protože ta básnička skutečně ,alespoň pro mě,má vnitřní logiku a smysl a taky myslím,že jsem tím vyjádřila to,co jsem vyjádřit chtěla,protože se mi pak nachvilku ulevilo.Jako vždycky,když se svěřím papíru.A nemám na mysli ten toaletní!Ačkoliv,to se člověku taky uleví...
katugiro: tím bych si nebyl tak jist.....doporučuju Yfča: Pepanova padesátka.....doufám, že to tadz ještě je:-)))
Tahle se mi líbí (i přes mou nechuť k podobným jednopísmenným počinům).....a je to propointované :-)))
*
Insuficientia
12. 01. 2003
na vyjádření jedno počáteční písmeno zpravidla nestačí, takže vyjádření musí ustoupit stranou - co je tedy zde?
Navždy_Tvůj
09. 01. 2003
všetko od "P" aj ja som P
toto obdivujem ked niekto nájde takto vhodne plynúce slová
dovol T /na P tu nič nie je čo by som dala/