Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVolná úvaha o volném verši
21. 04. 2000
0
0
2323
Autor
PS
volný verš
není špatná věc
ale když chceš
napsat báseň
měl bys psát
poeticky
o poetických věcech
protože jinak
to budou jen
večerní zprávy
Pišto, tou dobou existovaly tři základní kategorie! (Vážně, nekecám, on i Písmák má svou historii. :o)
(Upřímně ani nevím, kam bych to zařadil dneska. :o)
von_Tiku, što éto XC? :o)
Pišta_Hufnágl
27. 05. 2003
Žůrek Tak to bylo na můj vkus moc stručné. :o) S čím nesouhlasíš? S tím, že to má být poetické? Co podle tebe znamená poetické?
von_Tikowitz
26. 05. 2003
Tik: Mno, už jsem si přečetl pár Žůrků a pochopil, že pláču na špatném hrobě. :o)
(A je rozdíl mezi pojmy poetický a poetistický! O to mi šlo. :o)
von_Tikowitz
26. 05. 2003
Pravda to je popsany PRAVDA a necetla jsem to, mozna by mne to i zajimalo ale jak ja nestiham!!!
Zolli, to byl v podstatě jen takový manifest poetismu... :o) Což je popsaný umělecký směr - můžeš si jej klidně teoreticky nastudovat. :o))))
(Ale proč bys to dělala...? Taky takové věci nečtu...)
o co ze se tu prete? Zpravy jsou taky dobry!
a co je psat poeticky o poetickejch vecech? Kdo mne to nauci a jak poznam jestli jsem dost poeticka a nebo jsem jen zpravicka ve vcerejsim tisku???
no, jako autor téměř výhradně neveršované poezie s tebou nemůžu souhlasit. a že by byly všechny mé básně " večerní zprávy " ? to taky teda ne :-)
Clovrdik: :o) Aha, tos byl ty? :o)))
A kdo tu hovořil o všech?? Já ne. Třeba máš i poetickou ani o tom nevíš. :o)))
Hej, to fakt znělo blbě, ten dovětek, co? :o)
Stepco, dík za nastavení zrcadla. :o)
Kdysi jsem komusi napsal, že mu kritiku k jeho dílu řeknu, jen co vyhrabu doma ten starý deníček, kde jsem měl tohle zapsané... Bohužel už nevím, komu, tak snad si to přečte... A pochopí...