Do celku s tím a vypravovat.... prozaicky by to asi slušelo lépe..
stejně je to velmi pěkné...
mnoho slov ? já nevím - mohlo by to souviset s leností číst ( i když hermita z to nespíš nepodezírám - já kupříkladu jsem línej i psát čímž pro své čtenáře dělám maximum :o) T
No vidíš, a já to vždycky vnímala jako takové rozverné hop, hurá, tralala. Tak párátko, jo? :-))))
cigaretová óda o jiných :-) pěkných věcech :-)))
Nuiťo, Hermite, tak jsem slyšela, že u jiných nám nejvíc vadí právě naše chyby. Ale třeba je to jen psychologický blábol, co já vím? Jinak se sebekriticky přiznávám, dokonce i v jedné své básni: "No tak jsem žvanivá." Jo, slova já mám ráda. Ale náhodou, mám i krátké básně, heč. Tedy, určitě aspoň jednu. Ale bojím, bojím, že i v těch čtyřech řádcích byste objevili příliš moc slov.
Katugiro.: překlep, opravím, dík.
Přeji všem co nejkrásnější den.
to s těma chybama, to je jistojisté....:o)
my jsme s hermitem děsný žvanivci,
moje chyba, že tvaruju si tě k obrazu svému, jak by ses mi chtěla číst :o)
jinak jsou Tvoje básničky většinou chytré, hravé a......dlouhé :op
taky přeju krásnýho dna jako
Od věci, co znamená to :op?
A nezlob, nebo těch knedlíků dostaneš sedm. A všechny je sníš, lunte hubený. :-))))
:op tohle znamená, že rošt'ácky vyplazuju jazyk, páč jinak to takhle virtuelně neumim :o) a že ho plazim často takhle rošt'ácky :o)
tatínek mi jednou povídal, že mi začne važit knedlíky, abych prej nebyla jako párátko :o))
jinak Ti musim říct, že přes mé občasné trochu negativní kritiky jseš děsně milá ososba
mám stejný pocit jako často u tvých věcí - skvělé postřehy, city, vidění, velkolepost etc. ale na mě moc slov, být autorkou, škrtal bych, víc zatížil jednotlivé verše a některé vypustil úplně.
protože napsáno je to hezky, zvlášť na hlasité čtení by to bylo prima, ale na čtení v duchu je moc rozvleklé - ke škodě působení básně.
Děkuji za konstruktivní kritiku. :-))) Vážím si jí.
velice neotřelé otřelé:-))*
tahle se mi líbila, jinak u některých mám přesně pocit jako hermit, že zkrátka moc "žvaníš"
chceš, aby každý porozuměl nebo jak a je to na škodu
za tuhle tip
to je dobré, co napsal hermit, "moc slov" - tedy ne moc, ale mnoho, tím se to liší od velké části ostatních, nepřijde mi to (zatím?) jako žvanění... :)
tady se mi ale nelíbí stálé omílání cigaret(ek)... (a ve druhé strofě je "prvníM", proč? :)