Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMateřská školka
23. 01. 2003
4
0
1384
Autor
R_D
někde tam uvnitř
pořád brečí malej kluk
a kope kolem sebe
donutili ho k tomu už
tenkrát
někde tam venku už
je dospělý muž
a minulost mu připomíná
zrcadlo - odraz obličeje
dvě smutné
hnědé
oči
ráno
když se meje...
Pravda, vypadá to smutně, + reklama: v knihkupectví maj knihu "Obejměte své vnitřní dítě" a taky se za tím účelem pořádaj kurzy....
a líbí se mi -t-
odhoď smutek, až budeš umírat, budeš litovat, že jsi život prosmutkoval!
a ten prolog je dobrej, jakož i báseň mě zaujala***
Jo, jo, taky si to myslím. Nesmutnit, ale radovat se. Právě už proto, že si v sobě to dětství a toho malýho kluka uvědomuješ a cítíš ho. Je to fakt pěkný..:-) Taky mě ten malej kluk pořád kope, a tak ho nechávám, ať si dělá co chce. Ať si klidně vyleze ven a pořádně se rozkouká, klučák jeden..:-o))
No je na case, aby som sa zamyslel aj nad svojim zivotom. Nejako mi unika zaver. Paci sa mi to.
líbí, co mi snad chybí, je malý detail, který by čtenáře ujistil o odlišnosti dítětě od něho samého, protože obyčejně se lidé se svým dětstvím vyrovnají snáze...
myslel jsem odlišnost dítěte ode mě - teď se dá totiž báseň chápat jak velmi konkrétně (jeden kluk), tak velmi obecně (všichni). I na obecném výkladu by něco bylo, ale už by mi to tolik nesedělo...
líbí se mi ještě víc než předtím, ještě mě sem párkrát pozvi a tipnu... :)
asi jsem dneska vypil moc kafe, ale stale ti nerozumim (to pisu kvuli tomu tipu :) pls pro nas pomalejsi podrobneji :)))