Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAkiho(v)noviny
07. 02. 2003
13
0
3901
Autor
Aki
Tudíž historicky první číslo Akiho(v)novin si můžete přečíst
tady: http://sweb.cz/akimek/noviny/1/noviny.htm
POZOR POZOR POZOR POHOV!!!
dne 1.3.2003 vyšlo jedinečný a unikátní druhý číslo Akiho(v)novin!!!
najdete ho tady: http://sweb.cz/akimek/noviny/2/noviny.htm
p.s. nezlobte se na mě, že jsem to dal do upoutávek, ale já jsem tady eště nikdy žádnou upoutávku neměl, tak mi to přišlo trochu líto... ;o)
ing_Výkundortík_Rudolf
17. 07. 2003cekanka_ucekana
19. 05. 2003
1. číslo je super, 2. si přečtu příště. To o J_žíškovi se mně líbí obzvlášť. :-)))
Jať_secundum
14. 03. 2003Jať_secundum
05. 03. 2003
Jať: oki, to kafe beru... ale za 5 minut ať ho mám na stole... jinak máš padáka :o))
BACHA BACHA BACHA!!!
na vědomost se dává všem, kterým se líbilo první číslo Akiho(v)novin, že 1.3.2003 spatřilo světlo světa jejich druhý číslo!
http://sweb.cz/akimek/noviny/2/noviny.htm
Jať_secundum
20. 02. 2003
Geniální, že mi dáš vědět, až bude další číslo? Že bude další číslo? Dodnes jsem si lámal hlavu s tím, proč jsem letos dostal nějak méně dárků...
Aki: no to, co je "rozmáznutý" na čumáku toho letadla, tomu bych teda v klidu říkala Mikuláš.
Ježíšek takhle nikdy nevypadal...a nevypadá.
To bude rozdílným vzděláním, zapomeň na to.
Jochanien: Mikuláš? bohajeho, viděla jsi ty někdy Mikuláše? v červeným? leda že by roznášel přihlášky do KSČ... :o))
až mi ukážeš fotku Ježíška, tak ti možná uvěřím, že vypadá jinak, dřív ne :o)
a rozdílný vzdělání? by mě fakt zajímalo, jak můžeš vědět, jaký já mám vzdělání... :o)
Jochanien: jakýmu Mikulášovi? čéče, viděl jsi někdy Mikuláše? S.Clauss byl pilot toho letadla... Ježíškoj říkám úplně normálně Ježíšek... :o)
Johnie: zamyslel jsem se nad tím a.... ne... tímhle směrem se s největší pravděpodobností Akiho(v)noviny ubírat nebudou... :o)
JohnieBass
08. 02. 2003
Aki... !!! (už to fachčí) :-))))
Slipy se maj měnit... je profláklý, ale jinak tam máš dost dobrý vtípky!
ta omluva ohledně upoutávky jest tak dojemná, že obměčila moje protiupoutávkový srdce :-)
Jo, párkrát jsem se zasmál, ale pro jistotu tě raději strašně sprdnu za tu upoutávku, omluva neomluva ( ale s ježíškem ses vypořádal fakt pěkně a jednou provždy ).
becky: áha, já mysel, že se ti první číslo teprf chystá :o)
se bez mučení přiznám, že ta fotomontáž ani ostatní obrázky nejsou moje práce, na to bych potřeboval daleko víc volnýho času... :o( mi to přišlo kdysívá porůznu mejlíkama, tak mě napadlo, že je škoda, aby to leželo jen tak ladem někde v šupleti... tak jsem k tomu fláknul pár komentářů a třeba to někoho pobaví... :o)