Fajn ze života
Tipjaksviňja
tvoje asinejlepší
... povad jsem jak lilie - to má poetickou hloubku, vskutku :o)
No, my měli v 1984-85 tělocvikářku - mladou vzrušivou kočku, kluci si ho sborově honívali při těláku těsně za jejíma zádama... když se náhodou votočila, radši dělala, že to nevidí :o)) Bláhová se jmenovala :o)
Po létech jsem v rámci praxe zavítal na mou základku, a úča, která si mě ještě pamatovala coby žáka, mě vždycky provokovala v kabinetě slovy: "mám teď z holkama hoďku těláku, nechceš se přidat, nebo aspoň přijít kouknout?" :o))
eleja - tu znám :o) holky mi jí vyprávěly
byl rok 86. vo takovejch věcech jsme nevěděli. a víš, že už jsem to zapoměl. učitelé tehdy stáli za hovno. baby před přechodem, nebo už po.
my se v šesté třídě o pedofilii nestarali
jo, přesně tohle jsme měli vyryté v chemii na lavici...asi v tom bude chemie...:-))))))pardon, to mi uklouzlo:-)
skvělý. škoda že je neznámý. kde jsi to našla?
nevim ... traduje se to uz nas uz od seste tridy :-))
Po pravdě? Ne. jak to je dál
jednoho dne v parku
os*kal jsem Klarku
ted se se mnou toci svet,
mne je tricet a ji pet.
nikomu to nepovi,
hnije totiz ve krovi.
a muze to i pokracovat:
dneska rano v parku
vyhrabal jsem Klarku,
vcera jsem byl pedofil,
dnes je ze me nekrofil.
dilo nezanameho umelce ... ale mate trochu podobny styl :-)))
tak to nééééé!!!!!!! jednoho dne v parku,našla jsem tam marku?
to by jsi mě urazila.
ne, to ne ... spis: jednoho dne v parku os*kal jsem Klarku ... to znas, ne?
a co se Ti na tom nelíbí?
prijde mi to jak: jednoho dne v parku, .... :-)
bejkarna ... presne jsi vystihl ten vyraz :-))
No tak tohle mi připomíná Ivana Mládka,zkus mu to poslat:-)))...jo jo to jsou ty vesnický zábavy:-)))
No já teda uznávám, že z úchyláren, co jsi sem poslal, je tohle nejmíň ouchylný, a za to, že jsem byl na tebe tak zlej, ti dám *, jako pozitivní motivaci ;)
já jsem zapomněl na ten tip :)
ale když to tak zvážím, asi ze života? :)
ale tak má to něco do sebe.........
Nejlepší je ten název :)))
Fuj, ještě že je tam ten prolog, už jsem se lekla, že to je vážně myšlený...........