Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaděje
16. 02. 2003
1
1
999
Autor
Fionka
Po spánku přichází probuzení.
Po tmě se zdá záblesk světla vždy silnější.
1 názor
moje babička zemřela ve spaní...možná že právě to byla její naděje...
a s tím, co říkáš, nesouhlasím...hlavně teda s tou reakcí na katugira
i blbej den je den, kterej ti nikdo nikdy nevrátí ... světlý zítřky v sobě obsahujou nevratitelný včerejšky .. prostě dokonalý není nic
Naděje? "Naděje umírá poslední.", říká se.. Ale co když naděje umře, ale člověk se stále snaží věřit? Je to naděje v naději?! Naděje bolí, když zklamou.. Naděje těší, když se vydaří.. Naděje je stále s námi... Víra v naději je NEJ, co si člověk může dopřát, ale vždy s jednoznačným výsledkem..
Naděje je PRSTEN...
by Atalay
Karugiro: Je důležité vědět, že po smutku je štěstí vždy silnější, že po trápení, vždy příjde útěcha. To je jistota. To je naděje. A je to to, co teď prožívám. Je to moje naděje na lepší zítřky.
je to spíš naděje než jistota. způsob jak si udělat dnešek snesitelnějším. na lepší zítřky se ovšem rovněž těším...
choze: No, když jsem to psala, napadlo mě, že se člověk ze spánku vzbudit nemusí,(ale i to mi připadá jako naděje-naděje, že všechno zlé skončí) ale takové myšlenky jako ty vážně nemívám.
Kandelabr: No a proto se to jmenuje naděje.
No a asi proto, se další citát jmenuje jistota.
Ale vážně je to tak- po smutku přichází radost a naopak, je to jako noc a den, spánek a probuzení. Ty to přece blíženče musíš znát.
Ale chtěla jsem říct něco jiného, těžko se to vysvětluje, ale ona je to vážně tak trochu jistota, že máš naději. Každý ji má.