Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNebudu šedivou!
Autor
Papulipida
V sobotu jsem sama sobě dala k narozeninám slib, který hodlám dodržet za jakoukoliv cenu –
NIKDY V ŽIVOTĚ SE NESTANU
ŠEDIVÝM PRŮMĚRNÝM ČLOVĚKEM
Je to vlastně v jediné věci … člověk má sny, ale postupem času, jak dospívá a začínají ho zmáhat běžné denní starosti tyto sny obětuje. Obětuje je na oltář tomu jak získat co nejvíce peněz, jak uspokojit a hmotně zabezpečit své blízké, jak co nejrychleji postupovat v práci směrem vzhůru, ….. Prostě se jeho obzor zúží pouze na tuto oblast …. Denně takové lidi potkávám a je mi smutno, smutno z nich, i z představy že já bych měla dopadnout stejně.
Já vím, nelze jinak, peníze potřebujeme a postup v práci … kdo by nechtěl. Bez toho abychom zabezpečili sebe a své blízké také nelze žít …. Koneckonců ani ty sny se nedají plnit bez koruny v kapse.
Ale jde při tom všem neztratit své sny!!!
A já sama sobě slibuji, že nikdy v životě své sny neztratím, že je neobětuji na oltář všednosti, budu dál snít a své sny si plnit. A tak se nikdy nestanu „šedou“ ….
A kdybych někdy přece jen, trošku … začala „šednout“ … připomeňte mi můj slib, prosím …