Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePETICE ZA VYŘAZENÍ TRAMVAJÍ !!!
Autor
Fil
Petice za vyřazení tramvají
Vyřazení starých tramvají z vozového parku je velice závažná věc a mnohými podceňovaná. Nebojím se tvrdit, že má přímo populačně existenční význam. Hovořím o tom typu tramvají (pro Brněnské písmáky šalin), které mají vyhřívání pod sedačkou. Jsou to jen opravdu ty hodně staré typy. Sám jsem se přesvědčil o tom, že zapne-li řidič topení na maximum, tak červená sedačka se pomalu mění v bílou, jak je rozpálená. Dámy co sedí v tlustých kožíšcích zažívají jen příjemné teplo a má pro ně i blahodárné účinky, jelikož nehrozí tolik nebezpečné podchlazení zespod. Avšak my pánové sedící jen v džínech, či manšestrácích zažíváme přímo muka a nebojím se použít zde na tomto místě výrazu - „vaření vajec!“ A jak je známo, přílišná teplota v oblasti této, vede ke sterilitě a převedu-li to až na maximální hodnotu – k samovyhubení lidské populace. Neberme proto prosím toto na lehkou váhu a apeluji na Vás, abyste podpořili tuto petici svým ANO ! Jde o zdraví nás všech a především budoucnost našich dětí. Děkuji !!!
P.S. Já jsem sic cestu přežil bez újmy v choulostivých partiích a ani na pohyblivost to dle pozdějšího vyšetření lékařky nemělo pro tentokrát vliv, ale puchýře na prdeli mě bolí ještě teď