Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS.F.P. I
Autor
Pitrisa
Pohledem se zastavil na jejim hlubokem vystrihu a nasledne na jejich dvou vyrazne vztycenych bradavkach, ktere se rysovaly pod tenkou latkou kvetinoveho vzoru. Spyrou Fridox Papadopoullus zacal pocitovat zname chveni pod tvidovymi kalhotami mrkvoveho strihu, ktere mohly byt drive brcalove barvy, nyni vsak vybledle a pokryte nescetnymi skvrnami neidentifikovatelneho puvodu.
Jeho ruka zacala pomale [snad jiz zcela automaticky] sjizdet na ono misto, kde mravenceni sililo a zacalo zabirat o neco malo vice mista nez doposud. Na Spyrouovem cele vyrazilo nekolik kapek potu a pravy koutek jeho masitych ust zacal pocukavat v nekolika sekundovych intervalech.
'S dovolenim pane', ozvalo se za Spyrouovymi zady a kolem jeho zavaliteho tela prosla drobna blondynka, s velkymi umelohmotnymi brylemi posazenymi na malem nose, zkusenymi pohyby svlekla z figuriny kvetinove saty a sla ke zkusebnim kabinkam, kde je podala vysoke brunetce, ktera s nimi zmizela vevnitr.
Spyrou pohledl na obnazenou figurinu, preryvave vykrikl a vybehl z butiku ven na ulici.