Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se---- (:->) ("Román o 5 kapitolách")
Autor
Apajda
Román o pěti kapitolách
Kapitola 1. Kdo nás přišel navštívit?
Kapitola 2. Proč nás Petr přišel navštívit?
Kapitola 3. Co se Petrovi stalo?Kapitola 4. Kdo ukradl Petrovi peněženku?
Kapitola 5. Jak jsem se přiznal
Kapitola 1. Kdo nás přišel navštívit?
Ťuk ťuk ťuk. Někdo klepe. Za prosklenými dveřmi vidím siluetu. kdo to může být? Kdo nás to přišel navštívit? Otvírám dveře. Je to Petr!
Kapitola 2. Proč nás Petr přišel navštívit?
Proč nás Petr přišel navštívit? "Petře, proč jsi nás přišel navštívit?"
"Musím s vámi nutně mluvit."
Petr si zouvá boty, odkládá kabát s peněženkou v kapse na věšák a vchází za námi do obývacího pokoje.
Kapitola 3. Co se Petrovi stalo?
Po nějaké době Petr opět odchází, s tím, že musí ještě na nákup. Obouvá si boty, bere z věšáku kabát a sahá do kapsy. Náhle znejistí, začne se rozhlížet a chovat podivně. Co se Petrovi stalo?
"Co se ti stalo, Petře?"
"Někdo mi vzal peněženku."
Kapitola 4. Kdo ukradl Petrovi peněženku?
Po této Petrově větě se rozjíždí vyšetřování ve velkém stylu. Všichni běhají sem a tam a hledají.Kdo ukradl Petrovi peněženku? Když mně se tak líbila!!!!
Kapitola 5. Jak jsem se přiznal
Pátrání po zmizelém zloději s peněženkou nabírá správné obrátky. Už to nelze déle snést. Musím ulevit svému svědomí!!!!
Dobrá: Jsem mezinárodně hledaný terorista Abdul bin Ahmed Novák a způsobil jsem mimo jiné i výbuch Černobylu. Tak, je to venku a v tom zmatku mne nikdo neslyšel. Tak se to dělá, víte?