Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalé doznání
27. 02. 2003
6
0
1554
Autor
Quanti
Melodie šavlového tance
Malá blondýnka ve šněrovacích botách
Motýl zaklapnutý v knížce
Chuť mátového čaje na patře
a kávy
Těším se, až se na zábradlí
pověsím vzhůru nohama
-až budu zase malá
(protože teď bych si už rozbila hlavu o chodník)
Zní song splachujícího klozetu
Blondýnka v kozačkách má proti světlu nohy do X
Motýl se proměnil v komára
a uletěl z kaluže krve na stránce
Šípkový čaj a bílá melta ve školce se vrací
Já z hlavy přemíru vědomostí do knih zpátky zvracím
bonbonek_lentilka
27. 09. 2005
Moc pěkná mozaika! (Sice nenasbíraná z kytiček na alpských stráních, ale naše hezká česká.)
Vílo Quanti, přeju Ti, ať jsi brzo zase malá a při zárbadlových prostocvicích jsi v bezpečí.
A málem bych zapomněl tipnout.
Quanti: Já reagoval jen na poslední verš a souvislost s prvním mi došla až teď. Každopádně by jistě pobavila i milého Arama :-))
albi: moc ď :-) ja uz ty alpsky strane taky moc neto... ale povidej to vyrobcum ;)
pavijan: me by to taky nenapadlo, ale ted jsem koukla, ze to vlastne explicitne (s tim savlovym tancem) rekla Cirilla, myslela jsem, ze sis taky vsiml... :)) no nic... A. Ch. se bavi a my taky :))
ten šavlový tanec mi připomněl nedávnou pijatyku :)
Jinak je to ale moc pěkná skladba!
Jo, věci nejsou jak se zdaj, vobčas...
já hovado, to patří k předešlýmu dílu. Už mi fakt hrabe. Jdu se zahrabat... :(
sorry
Je už to sice pár let, ale také jsem se zvracel; inu akademické zvyky jsou poblité košile :-)))
Moc fajn básnička *
Cirillko, kam se hrabeš? :-)
Cirilla: To musíš nejlépe vědět Ty, ne ?:-)))
Díky Tvému hrabání jsem se vrátil k Flašce, pardon, k předešlému dílu autorky - je fakt super. Takže ještě dodatečně díky za nechtěné avízo.
A pjeknje si zahrab! :-)
ten savlovy tanec byl opravdovy, od Chacaturjana :))) ale to neva... diky...