Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDvakrát...
05. 03. 2003
8
0
3134
Autor
Katčenka
Báseň bez rýmů,
Brýle bez skel,
Oheň bez dýmu,
Jen duše-všichni bez těl…
Chci znovu líbat tvé rty,
Sladké jako slabý šepot do ouška,
V mé hlavě jsi teď jen ty,
Je to od tebe možná až moc velká zkouška...
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Srdce pomalu roztává,
led svou lásku rozdává,
němý si svou píseň zpívá,
červená už s bílou splývá.
Každá věc se dívá na tebe...
A já?
Já toužím (s tebou) letět do nebe...
Druhá strofa té první mi moc nesedne, ale jinak je to pěkné.
"Básně bez rýmů, brýle bez skel" - to je fakticky hezký. TIP
průser_mračen
12. 06. 2003cekanka_ucekana
08. 05. 2003
No jo teda...diky...nic prekopavat nebudu je to uz docela stary,vis co...
cekanka_ucekana
08. 05. 2003
JO,pro me je to stary...je to dva mesice?Zda se mi to jako velice vzdalena minulost...jedine co neni stary,je momentalne "TA" noc.. :-)
cekanka_ucekana
08. 05. 2003
Taky se divim :-) dneska to zase "ozije" protoze deme s Ondrou parit ...Asi za dve hodky... :)
cekanka_ucekana
08. 05. 2003cekanka_ucekana
08. 05. 2003
Katčenko:-))
Rytmus,rytmus,rytmus.....
Ale jinak celkem fajn,akorát mám takový nějaký divný pocit,že jsi neustále smutná a nešťastná.....
Katčenkooooo,dyť je JARO!!!!!!!!
tak jsem tu hledala slepého kitaristu dožadujícího se básně o sobě a kdenictunic ;-)))
tohle se mi od tebe zatím líbilo nejvíc, ale ještě jsem nečetla všechno :-)
Navždy_Tvůj
17. 03. 2003Navždy_Tvůj
17. 03. 2003
oukej sorry za ty blbce, at má každej co chce , ale jestli Nokia sou komerční telefony tak pak asi neznam dobre vyznam slova komercni, lidi je nemaj proto ze sou IN ale proto ze sou dobry, a ze se vobcas rozbijej je snad samozrejmy, to kazdej phone..
Bože lidi a stačilo!!! A to platí pro všechny bez vyjímky!Jestli se chcete hádat o telefonech tak na to je tam AUDITORIUM a máte tam na to dost prostoru v tématu Nokia a Ti ostatní autor (barobrk) a tam se hádejte jak chcete, ale ne pod takovou něžnou básní, kde ještě jestli neumíte číst autor stojí o hlubší kritiku a chce tedy rozvíjet svůj literární talent a keci typu Nokia je na nic a blbci jsou Ti co jí nemají si śchovejte prosím tam!!!
Doufám,že jste mi porozuměli - necitové!!!
to si vyprošuj co chceš,já si budu nazývat necitou koho chci a jak já uznám za vhodné včetně Tebe!!!Tak se nechoď dohadovat sem, ale do auditka,hlavně že tam jsi toho moc nenapsala zato tady to s Tebe střílí o 106 a jestli se ti to nelíbí tak taky můžeš připsat dalších 25!a TEČKA.
Kačenko promiň ale víc už se mimo dílko vyjadřovat nebudu
A NĚKTEŘÍ BY MĚ MOHLI NÁSLEDOVAT ŽE b......
Vo tom by se dalo polemizovat...Nokie sou desne komercni telefony...ma je kazdej a docela se rozbijej...jed¨iny co maj tak to je hezkej design...Vim o cem mluvim.
Nokii sem mela jen jednu...ted mam Sharp gx13 a neboj,za zadnou Nokii bych ho uz nevymenila...je teda pravda ze ho mam teprv tri dny,ale stejne je to milacek...
JO,tak tu sem si zkusila predevcirem na vlastni kuzi DOST jasne a dlouho...
o tohle bych zrovna moc nestala,ale dneska sem dostala new mobil,takze vrele doporucuju-novej mobil te z deprese URCO dostane...
Jo jo, jaro je tu. a tahle věcicka je naprosto příznačná tomu, co nás dokola čeká? pěkné *
Diky za tipyka :) a jaro..jo,pomalu ale jiste zacnem odhalovat svoje telo... Jaro to se rovna romantika,jen aby byla s kym...
Morbid_Pimple
05. 03. 2003
Tak si me hyckej,mne to vadit nebude a jednu vyjimku snad udelat muzes,ne?! :)