Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrales
16. 03. 2003
6
0
1826
Autor
Marco
Nebe vysoko
prales pestrostí duní
co tajů skrývá
upřímně, také toho mnoho nevidím... a hlavně..jak v pralese - pod tou zelenou masou -, vidíš, že je nebe vysoko?
a jak duní pestrost?
Nanthei: to je právě to tušení pralesa - tedy to, co je v pralese, jeho tajemnost - stačí si ji představovat - tohle je přece obraz představ ... byť i reálných ... ale je to prostě takto viděno mým "zorným úhlem pohledu a představivosti, a kdo říka, že jsem v tom pralese dole na zemi... ;-))
Pišta_Hufnágl: jestli v tomhle nevidíš obsah, tak teda nevím, v čem bys ho chtěl hledat... :c-))
Pišta_Hufnágl
17. 03. 2003
tvoje haiku mi připadá trochu nesourodé (jednotlivé verše), obsahovým pojítkem je sice prales, ale formálně to tam ruší slovíčko "co" a taky nevím, může-li pestrost dunět (metaforicky jistě ano, ale ve smyslu haiku?) .... tohle sousloví mi připadá, že je tam spíš proto, aby byl dodržen počet slabik
Pišta_Hufnágl: jasně, chce to asi víc "zvukomalby" dík :c-)
houba: myslím, že pestrost dunět může..., ale chce to tu fantazii obývaného pralesa moha pestrými rostlinami a živočichy... s tím slovíčkem "co" máš asi pravdu, ale jak jinak ten poslední řádek napsat ...
Díks všem.
dunění ticha znám ;-)
na dunění pralesa mám jen malou představivost :-)
pro mě je dunění prostě jenom dutej plochej zvuk :-)
ale to je můj "problém" :-)
sama jsem stejně nic lepšího nenapsala ;-)))
Pišta_Hufnágl
16. 03. 2003
dunění mi přijde sice možná hlasité, tajemné a strašidelné,
ale jinak s pralesem si ho spojit neumím :-)
woai ....dunět může i ticho , když na to přijde :-)
a haiku v dnešní době nemusí být polopatické :-)
zajímavý nápad , jako bych tam byla ...*