Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBylo, nebylo...
17. 03. 2003
12
0
1991
Autor
Quinn
"Maminko, to si pánbíček
fotografuje andělíčky?"
"Ne, miláčku,
to se jen lidé
navzájem
k němu posílají..."
Aqva_Silentia
02. 11. 2003
No, přiznám že napoprvé jsem taky snažil vměstnat si tam blesky ale pak mi to bleskem blesklo hlavou a došlo mi to:)
Pěkně trefně krátke..prostě líbí:)
WiruZ: Většinou si svoje názory na tydle věci, do kterých nemam co mluvit a ani do nich vlastně pořádně nevidim, nechávam pro sebe...ale tentokrát...souhlasim s tebou...
pamadeus: voda?
Přiznávám, že sem asi zabedněnec, protože mi to fakt chvilku trvalo, ale už jsem si poskočila, a jsem fakt ráda, žes něco takovýho vytvořila, protože už vím, co dám dneska ve vlaku za hádanku svým "superinteligentním" kamarádům. :-) fakt skvělý!
ahoj lidi, jsem tu znova a vidím to v "novým světle" - ach jo!
četla jsem v nejnovějších 100+1, že maj Američani nějakou novou zbraň na způsob člověkem vytvořeného blesku (funguje to jako mikrovlny, co vyřaděj z provozu veškeré přístroje v okruhu 300m od zásahu) - a chtějí to teď použít... - jojo, vyzkoušet si to...
může prý se tomu nastavit různá účinnost "škodění", ale má to v sobě tolik energie, kolik vyrobí celá elektrárna za den (nenapsali ovšem jaká elektrárna, ale i tak to zní fakt hrozivě) - tak nevím, sledovat dnes v noci televizi nebo klidně spát a na hrůzné zprávy si počkat do rána?
Nadhera!!!! chtel jsem to napsat jako vaznou kritiku...bohuzel neni mi tak doprano, ale nevadi...moooc se mi to libi...chytlo me za srdce....trochu zmacklo a do jakehosi tvaru...aha TIP....a to jeden primo megaobrovskej......jsem z toho unesenej....davam do nejoblibenejsich.....uffff......!!!!!!
nAvzájem?
nejdřív jsem myslela, že nebe křižují blesky
a pak mi to došlo...
hm, i tak mám dneska depresi...
A víš jaké odpovědi se mu dostane ve skutečnosti??Nevim, drž hubu a jez, kdo se má na to koukat?!:-)