Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKONEC?!?!
19. 03. 2003
1
0
1357
Autor
Kamenna_Tvar
Miluji tě a nechci tě ztratit
jen protože oba nevíme,
jak říct to samé:
„Mám strach, že přijde někdo,
koho budeš mít raději než mě.“
Dny plné samoty a nejistoty,
když tě držím v náručí
cítím, že je prázdná.
Tak řekni, co cítíš!
Řekni, jestli mě stále miluješ!
Nejistota je horší než pár slov,
že to všechno končí.
Nenech mě v nejistotě,
když víš, jako moc to bolí!
Ty dny s tebou – bez tebe
jsou k nepřečkání…¨
Mám strach, že řekneš:
„Musím odejít.“
Kamenna_Tvar
02. 09. 2004
to je dobře že už to nebolí, věřím ale že tyhle nejistoty někdy dlouho nedovolují se dát na ústup
pa
Kamenna_Tvar
26. 06. 2003
Pro mě byla kdysi nejistota přijatelnější než slyšet slova Nikdy jsem Tě nemiloval, je konec. Ale každý jsme jiný a pokud nemáš ráda nejistotu tak ať je v Tvém životě jen malinko.
Kamenna_Tvar
21. 03. 2003
to se dost těžko hodnotí ...; básnicky mě to moc nenadchlo, postrádám jakejkoliv autorskej nápad; myšlenka je obsažená v první strofě a dál už nic ..; a lidsky se to taky hodnotit moc nedá, protože kdyby se měl člověk vždycky všeho bát, nesměl by nic dělat a do "ničeho jít" :-)
Kamenna_Tvar
19. 03. 2003Kamenna_Tvar
19. 03. 2003
jasně :-)); totiž - já si nejdřím myslel, že jsem v Aréně, ale asi jsem kliknul nějak málo a nevšiml jsme si toho, proto jsem spustil tu "vážnou kritiku", takže jsem cupoval tak trochu omylem :-)))
Kamenna_Tvar
19. 03. 2003
a to je taky pravda :-)); si vem, kolik je tady autorů, kterejm se vážná kritika nedostane přesto, že o ni stojej :-))
Kamenna_Tvar
19. 03. 2003Kamenna_Tvar
19. 03. 2003
pocity : asi ti rozumím, v tý době (1995) jsem měla docela podobnej "problém", ale ono to opravdu dopadne, tak jak má a s odstupem času si člověk ještě řekne, že to tak bylo dobře :o)
básnička : jako celek mě moc nezaujala, ale z toho si nic nedělej, přečetla jsem si i názory (též tvoje) a tak toto ani jako kritiku neber :o)