Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Jezdci na hadu
22. 03. 2003
3
0
2923
Autor
Mathew
Ride the snake
Ride the snake
To the lake
To the lake
The ancient lake, baby
The snake is long
Seven miles
Ride the snake
( Jim Morrison )
tři_černí_mravenci
29. 07. 2005
Lu: píše se to Gobble!
Mat: neni čas:(
Jap: Nenávidím kecy co se mi nevejdou na monitor. Teda horizontálně, o vertikálních už vůbec nemluvím...
(G)eorge: otipujeme fórum milášku, jsme samomrdi?
tož baže
ja kurnik
****
a už je z toho skoro vertikální kyd:)
Georgi, myslím že jako duchovní vůdce ( já jsem technickej vůdce ) bys měl sepsat manifest kterej by ti vyhovoval..nebo aspoň..prozraď myšlenky který by sis tma představoval a já bych to mohl zkusiz zpracovat..přece jenom už mě ten starej manifest taky štve..
ŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠSSSSSSSSSSSSSSSSSSssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................................
Heeeeeja tak přeci zařazujte, vybírejte pracujte, shnilotiny líný, špekatý ! :))
************ ZNAČÍTKO PRO VÝBĚR DO KLUBÍKU**************
:
<*s*n*a*k*e*r*¨s*c*l*u*b*/:/°<
co?
cekanka_ucekana
28. 04. 2003
Chceme být důležití.... a naše keca stránka nemá ani jeden tip ?!!!! to teda ne..... už jen sss principu!
........ za tip.... punč a dort !!!!!!!!!!!!! pozór už jen do konce!..
Myslím, že manifest by snesl drobnější úpravky, rozhodně na mně jako na odosobněnýho návštěvníka nepůsobí nikterak sdílně ani naléhavě, dokonce bych se nebál tvrdit něco o bezmyšlenkovém chaosu (a soukromém humoru), což (alespoň u mě) nebyl záměr...
Tak jo, myslím že požadovat hned na začátek přejmenování Písmáka na Písssssmáka není ten pravej nápad co?