Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe ráno
18. 05. 2000
0
0
1163
Autor
MINISTRY
Je ráno .. sedím v tramvaji
Přemýšlím o lidech
O lidech co jsou tu semnou
Připadají mi mrtví
Mají mrtvé oči…
Mrtvé ruce..
Jsou to jenom těla
Těla která nevidí .. neslyší
Těla bez starostí .. bez duší..
Je ráno .. sedím v tramvaji
Ta tramvaj stojí a kolem ní utíkají domy
A protože stojí..nastupují do ní další mrtvá těla…
Prohlížím si je..
Zdají se mi podezřele stejní..
Je ráno … sedím v tramvaji
Přemýšlím ….
Přemýšlím o sobě
Jsem také mrtvý?
Ministry...........uplne vim o cem pises,tyto pocity mivam,kdyz mam mensi deprese!Nekdy se prochazi po meste a pripadam si jako cizinka jako kdybych tady nepatrila.............
Možná proto se v tramvaji (v mém případě autobusu) snažím být nešedý. Ale ve chvíli kdy mám v ruce knihu a jsem zahloubán, mohu někomu splynout s davem.
Myslím, že v té tramvaji jede i spousta dalších co přemýšlejí jako ty jestli jsou v tramvaji mrtvých... Horší je když máš ty samé pocity i odpoledne, ba co hůř, celý život ...
někdy mám úplně stejné pocity, ale jsou nepravdivý, věř mi, v každém něco je, třeba jsme se jen naučili tvářit se lhostejně a nedávat to najevo. ze strachu, že se nám ti ostatní vysmějí, ne mrtvoly, jen mají masky na tvářích
SARKEN myslim ze mas i nemas pravdu ... jasne ze hodne tech lidi takovych neni ... ale nadruhou stranu kdyz vidim jak se chovaji o cem se bavi .. cim zijii .. hodne jich mrtvych je
silvinka asi ne vzdycky a ne vsichni je to hodne tou naladou rano vsichni ospali proto je tam zdurazneny to rano .. ale nekdy mi tak nekteri pripadaji i odpoledne a porad ... a proc?
protoze pod slovem mrtvy clovek si predstavuju prave nekoho takoveho :)
Ministry, chýba mi tu PREČO sa Ti zdajú mŕtvi. Ty konštatuješ, chcela by som sa dozvedieť prečo. Inak tento pocit poznám, občas, keď márne hľadám v stereotype mŕtvych tvárí spriaznenú dušu, musím vystúpiť... Negatívna energia z niektorých ma dokáže celkom udiviť. Azalin má pravdu, že sa na každom dá nájsť niečo pekné, ale občas sa s Tvojou básňou úplne stotožňujem. :o)
WOW! Jo, taky takhle často přemýšlím... ovšem snažím se spíš vidět to dobrý, co v lidech je.. nebo co se ukrývá... někdy zoufale hluboko.... dobře že přemýšlíš! :-)
Úplně ti rozumím, já tam mrtvá jsem taky :-) Na druhé straně, záleží kdy a v jaké náladě do tramvaje nastoupím
toseví že seš taky mrtvola, jinak bys neseděl v tramvaji ale učil ryby zpívat...