Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísečná
22. 05. 2000
5
0
2439
Autor
O.S.to6
Tak znaven ulehám
ve stínu Sfingy
myšlenky písečné
závětřím vířím
pro Tebe přesypám
kamenná milénia
i dnes jsi třpytivě
má, zlatá Kasiopea
za chvilku zahladíš
mne zrnkem po zrnku
jak sladce pálí chuť
Tvých pouŠtipolibků
a hvězdy čekají,
krouží již nade mnou,
tak třeba Orion,
prosím, pojď se mnou.
ve stínu Sfingy
myšlenky písečné
závětřím vířím
pro Tebe přesypám
kamenná milénia
i dnes jsi třpytivě
má, zlatá Kasiopea
za chvilku zahladíš
mne zrnkem po zrnku
jak sladce pálí chuť
Tvých pouŠtipolibků
a hvězdy čekají,
krouží již nade mnou,
tak třeba Orion,
prosím, pojď se mnou.
Mne sa zase páči viac druhá sloha, svojou atmosférou je akosi hlbšia, to síce nespadá pod kategóriu blbôstka... ale prvá je naozaj blbôstkou so všetkým, čo má blbôstka mať... dokonca aj humor, napriek tomu, že zapadá vo vecnosti akou chudáka supa vyhladuvávaš...
za první dívám tip a ohodnocení dokonalý... ta druhá už mě moc nenadchla...
Proč? Proč, proboha trízníte, moji křehkou dušičku a vytříbený lingvistický vkus. To je Fakt na Facku. To už nikdy nedělej.
osíku, rozděl to na dvě!Za první máš tip! ikdyž kdybys tam napsal "Fturánu" rozmlátil bych klávesnici a už bych nigdy nic nenapsal, protože bych se nemohl zbavit dojmu ,že tím už bylo všechno jednou napsáno. Howgh!
Mně se líbí i ta druhá část, vždyť tomu dává pointu! (akorát mi tam trochu nesedí poslední verš):-)
báseň jsem hned tipovala ! od začátku až do konce :-)
Doggy, šelma psovitá ma zase pravdu, "fturánu" je lepší
No dobrá, dobrá, sice pod nátlakem, ale přeci jen přepisuji ono increaminované "V" na "F". Jen mě mrzí, že i Orig, kterýžto dokázal odhalit rafinovaně skrytý ironicko-absurdistický podkontext, zklamal při dešifraci kompaktnosti a orgasmicity, jež báseň získává právě užitím posledního, "absolutního" rýmu. :-)
Já bych tam totiž dal: pojď za mnou. Nebo ještě jinak: staň se mnou.
Ale promiň, že Ti do toho vrtám, je to dobrý tak jak to je :-)