Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePes
24. 04. 2003
6
0
2948
Autor
Dejf
Pes
Srpkovitá nocMůj bílý pes, chlupatý
si líže kulky
Morbid_Pimple
23. 05. 2003Morbid_Pimple
23. 05. 2003cekanka_ucekana
23. 05. 2003cekanka_ucekana
23. 05. 2003
původně to bylo mysleno jako haiku, ale nakonec jsem byl poučen o svém omylu ... :-)))
cekanka_ucekana
23. 05. 2003luke_skylark
22. 05. 2003Morbid_Pimple
13. 05. 2003
Já si tím haiku nebyl jistej, a tak jsem to stáhnul, ale pak mi spousta lidí řekla, že to haiku je, tak jsem na ně dal. Díky za radu, přístě se určitě polepším :-)
Tak já bych se rád polepšil. Pokud myslíš, že to má cenu rozvádět tak rozveď ...
no haiku je o pocitu...měloby vzbuzovat jistý pocit a tohle je takové tím posledním řádkem vulgární bych řekl. Nehledě na to že by tam měl být prvek přírody...ta srpkovitá noc je taková neutrální i když by šla...jde o to že je to haiku jen formálně ale ne obsahově...
Safra, mám tu něco velice velice podobnýho, psal jsem to v Indii... To je až podezřelý :-)
Milý psí haiku! Ty toho ještě nevíš....Ve zkratce jsem chtěla říci, že tvé řádky mne moc potěšily....:-)
Fakt haiku? No možná mě lidi sežerou, ale já ti teda věřím --- ZMĚNA ŽÁNRU!!!!!!!!!
Krrk: Ech, já tomu moc nerozumím ... to by musel posoudit někdo jinej ... :-)))
Evička: Souvislost je sice malá, ale mám tu hádanku: Víš čím se my lidé odlišujeme od zvířat? ... nepoužíváme jazyk k čištění genitálií (RedDwarf)
Azzazela: Ty mě vždycky potěšíš :-))