Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDětská pornografie
Výběr: Jinovata
24. 04. 2003
9
0
2184
Autor
Teplovodni_potrubi
Snažím se oživit mýty mezi čtyřmi proudy dálnice, snažím se obrátit pohled duše... tím směrem, který jejímu zraku náleží - směrem veškerým.
Opustit prázdnotu města, jehož zem byla také kdysi kvetoucí, opustit tu matnou znět znamení nesvobody.
Poslouchám nebe, jen Málolhářku a zpěv rašících stromů... žasnoucí nad silou vyschlého, smogem dušeného dřeva, jak se znovu sytí životem...
začla jsem od blondýnek a teď bylo tohle pro mě balzámem...nějak se mi to trefilo zrovna do nálady...návod jak upadnout do příjemné letargie: tohleto číst a poslouchat na gramofonu Nerez. Zkuste to všeci:)
K dílu...tip
"snažím se obrátit pohled duše... tím směrem, který jejímu zraku náleží - směrem veškerým."
tohle je fakt mlhavě krásný
400 ctenaru podlehlo nazvu
uzasne
reklamni agentury by se o tebe porvaly
tak trochu tomu chybi 'koule' tak evidentni u 'Smrt vsem Blondynkam'
nicmene ze mi to vic nez pozdava
t
Teplovodni_potrubi
12. 01. 2005
Ten název mě trochu odrazoval, ale dílko mile překvapilo a zaujalo.... TIP
nezasmálka
02. 01. 2005Teplovodni_potrubi
01. 01. 2005Teplovodni_potrubi
25. 06. 2003Teplovodni_potrubi
07. 05. 2003
Když se Ti nechce názvy vymýšlet, prostě napiš Bez názvu a později si je můžeš začít číslovat, aby v tom čtenáři neměli guláš, o kterém Bez názvu se zrovna mluví.
s nazvama souhlasim-neky proste nejde pojmenovat jednim nebo proste minimem slov cely obsah, nejde jej vystihnout, nebo naopak preci do nazvu nenapisu poentu, ze;o)
asi by se to melo zakazat;o)
tahle formulace s emi nelibi "jehož zem také kdysi kvetoucí", jde mi nejak proti srsti, nevim...
Tohle s emi naopak libi moc "jak se znovu sytí životem"
originalita se ceni..je to krasne snove a pritom jasne jako facka;o) a i tak nema clovek uplne jiste ze to pochopil dobre;o)
*