Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyznání
01. 05. 2003
4
0
1425
Autor
Potrhlice
Pane můj a vládče, já vás miluji.
Pane můj a vládče, já vás maluji.
Bílou křídou do komína.
Byla to jen klukovina.
Hola hola hej, do díla se dej.
Nikdo nezmeškej.
Zosha_in_Caribic_2
01. 05. 2003
Nemilovala jsem nikdy vládce... ani nemalovala... ještě že někdo! :)
je to super úletovina***
jééééžyš, eště aby mi někdo vládnul!
To by nemělo dlouhého trvání...
:)
Proč by Ti nemohl maličkou chviličku vládnout, je to osvěžující. Přiznám se Ti, pořád mi tu trucuje že není žádný pán ani vládce a že nechce nikomu vládnout. Je to legrační, jak se čertí.
:))) tak to je roztomilý, fakt... Každej chlap chce být aspoň občas vládce, se divím, že odmítá!
To zas mě už jich chtělo vládnout, se jim to nikdy nepovedlo.
No, i když v některejch věcech k tomu ráda svolim ;)
No vidíš to a mně nikdo nikdy nechtěl vládnout a když mu to dovolím, tak ho to přivádí do rozpaků. Ach jo, to je neštěstí.
Ach ti muži, jsou jak rozverní školáci...
:)
Ale, ruku na srdce, co bychom si bez nich mi ubohé slabé počly?
Jasně, bez mužů bychom se tu jenom mezi námi děvčaty nakonec ukousaly nudou.
Stando, to je hláška z filmu Adéla ještě nevečeřela, z mojí hlavy to není :)
Cirilla: Já myslím, že Standa tuhle hlášku zná, já jí taky hned poznala. Jen s Tebou laškoval.
No jo, Ciri, nestěžuj si i já jsem do pár podobných pastiček tady na Písmákovi spadla a těžkou hlavu si z toho nedělám.