Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivot má smysl pro humor
28. 04. 2003
6
0
1282
Autor
Lorgan
Život má smysl pro humor.
Ať si kdo chce co chce říká, život je veselejší než radost sama.
Teď je ale život černý mor,
co nutí mě přemýšlet o tom, jaké je to dopadnout na dno do neznáma.
teda...diky, tohle jsem akorat potrebovala :))
sice bych to nenazvala basni, ale to neva...
*
teda...diky, tohle jsem akorat potrebovala :))
sice bych to nenazvala basni, ale to neva...
*
Jaký kamarád že říká to: "OSUD..."? :)
Tohle se ti moc povedlo: Život je veselejší než radost sama...
Pěkné, stručné, výstižné. Znám to taky.
TIP
Když se přidám k tomu, co říká Marwin, tak to můžeš vzít ještě tak, že dál než na dno to nejde... (:
Pájo už ne prosíííím tedka premyslim o tisicovce veci a dalsi navrch :o) pek ne dekuju 8)
ale jinak dobrýýý
Áda116: Děkuji, mnohokráte.
Taranis: No jo, život je někdy dost komplikovanej, což se o tomhle výplodu říct nedá, takže doufám, že Tě to moc nezatíží.
Jak už byla řečeno do tohohle se každý někdy dostane. Ale je to napsané pěkně tip.
Krrk: jo, to asi ano, ale už mě to přešlo. Třeba se to ale zase vrátí, uvidíme.
Starr: Děkuji. moc. (;
sleeping_beauty: Na tohle kamarád ríká: "Osud." (:
Marwin: Hmm, dík, to jsem potřeboval. Ale budu kvůli tomu muset ještě klesat, na dně jsem ještě nebyl.
Vnesu do debaty trošku jiný žánr: Jseš na dně? Vidíš, konečně se máš od čeho odrazit!
Většina děl má stejná témata, ze srdce. Ale přesto je každé jiné, každý cítíme jinak a přece stejně-za to že také cítíš*:)
Napsalas moc hezkou básničku Starr:
Lyrická nerýmovaná:
Většina děl má stejná témata
... ze srdce
ale přesto je každé jiné
každý cítíme jinak
a přece stejně ...
:-)