Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKamenná poezie
02. 05. 2003
0
0
2730
Autor
Josefk
Zase po roce největší tuzemská burza a výstava minerálů -
ve dnech 2. až 4. května
v Tišnově!
jo jo, šutry mám taky rád :-)); až pojedu letos pod stan do Českýho ráje, určitě tam skáknu do nějakýho muzea a na kameny kouknu :-)
Ten znám!!
Takovej velkej plakát dotyčnej zpěvák byl celej v bílom :)) ne?
Mě zasej visela v pokojíku tehdy obtloustlejší Iveta Bartošová hned vedle vybledlejch medvědů...
Monty_Python
06. 05. 2003
****No vida, jak taková šutrologická upoutávka dokáže vzbudit vlnu emocí. Kvůli manželovi geologovi jsem kdysi docela dobře rozeznávala ledacos, a dokonce mě to zajímalo. :-))) Kdyby sbíral brouky, vyznám se v broucích. :-)))
Letní hledání šutrů:
zahlédl jsem jednou v dáli
jak se lesknou minerály
motorku to nejspíš chtělo
- leskne se mi už jen čelo...
Monty_Python
05. 05. 2003
To znám, přesně takhle vypadaly obchody s mou o devět let starší sestrou. Abych jí já (tehdy 6), coby dospělou (15) a její stejně dospělé kamarádky neotravovala, vždy mi dovolila vybrat si cokoli z její skříně. Ve skříni měla ale jen stará abíčka, nelepící samolepky a plakát Mišéla Žaksóna... A já jí na to vždycky skočila!!!
Nespravedlnost tehdy vládla světem.
Monty_Python
05. 05. 2003
Hu, a myslíš, že tam vystavěj i buližníka? :)
Stavila bych se, ale škola volá :(.
S_V: naši mě odmalička vedli k tomu, bych každýho pozdravila, měla úctu ke starším a za všechno poděkovala. :) Snad se jim to povedlo... aspoň někdy se snažim.. :p
Josefk: to by ses divil, ono když se zarazej ty pšouky, ani džouk nepomůže ;)
Wopi:
mám doma malého buližníka
on smutný je a pořád kníká:
"pořiď mi ženskou, buližnici,
by měli jsme malý buližníci."
No, se mi to nějak moc zdá podobný mníčí básni, tak snad se toho ani nechytejte :)
S-V,W.,C.: :-)
rula, obyčejná rula, ale taková stébelnatá rula, to je nádhera!!! mám jeden takovej kousek, hotový výtvarný dílo, však jsem nad fotkama z Paříže říkal včera dceři:" to je socha? to je okopčená stébelnatá rula z Doubravčan! "
omlouvám se, že sem se tak nechal unést poezií, co ji tady pěstujete :-)
to vypadá zajímavě: S-V, WC...
no tím jsem fakt nechtěla naznačit, že bychom s Wopim patřila tam někam, probůch! :)