Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrstýnek Nikoly
05. 05. 2003
9
0
2303
Autor
Bernadeta
nosil jsem do školy
prstýnek Nikoly
nebyla šťastná ze mě
prstýnek pro vílu
bez perel safírů
vydala černá země
Nikola věděla
tohle se nedělá
prstýnky třeba vracet
když vílá zmámená
nenajde ramena
na louce dá si dvacet
dál nosím u sebe
kov který nezebe
prstýnek srdce mého
Nikola opilá
vílu dnes zabila
já nedělám nic zlého
já nedělám nic zlého
Pak tedy stárnu velmi intenzívně, poslední dobou slzím dojetím příliš často...
cekanka_ucekana
15. 05. 2003
čekanko_učekaná (až teď jsem se dostal k odpovědi), všechny panny jsou přeci krásný :-))) (ale nejlepší jsou ryby !!!)
cekanka_ucekana
14. 05. 2003
No, třeba ryba na černo nebo na modro :-)))
Teď jsem v Třeboni na Anifestu koukala na epizodu z pohádek Pojďte pane, budeme si hrát a tam se praví, že každá ryba, která se smutně dívá, i když je třeba už pečená, je ve skutečnosti zakletá princezna :-0
cekanka_ucekana
14. 05. 2003
Ale depak okrajový, spíš okrajkový :-)))
Vstávej semínko holala, bude z tebe fiala..... to je klasika, neboj Čekanko, to nás přežije!
cekanka_ucekana
14. 05. 2003aleš-novák
12. 05. 2003
Ten prstýnek se ztratil. Tak. Co teď? Poslední sloka písničky už tím pádem neplatí, Nikola je naštvaná, víla někde rukama nohama blázní na louce a co já? V sobotu si dám asi brigádu a budu prohledávat třeboňská luka. Jinak nevím. Obávám se, že tam najdu jenom tu ukojenou nebo ještě neukojenou vílu :-)))
cekanka_ucekana
08. 05. 2003cekanka_ucekana
08. 05. 2003cekanka_ucekana
08. 05. 2003
ach vy panny, s váma si člověk užije...kór když má doma dvě :
syna a tchyni :-x
cekanka_ucekana
06. 05. 2003cekanka_ucekana
06. 05. 2003
jako vzdy..T a melodii jsem si i nasel.-)
na tre louce, bylal-0 tak zmamena, jak se nazbmnacuje dalew.. by mohla jeste neco.. s povedenym rymem.. misto tech dvaceti..-) (No Offence)..-)
jako vzdy..T a melodii jsem si i nasel.-)
na tre louce, bylal-0 tak zmamena, jak se naznacuje dale.. by mohla jeste neco.. s povedenym rymem.. misto tech dvaceti..-) (No Offence)..-)
BTW nespouhlasim UPLNE s ALBI.. kdyz se neco libi.. asi se to i chape..terba jinak.. nebo nechapave..-)
Steve: Vy chlapi jste fakt hrozní, co zase mám udělat, napsat další sloky o tom, jak zmámená víla na louce /před tím, než padne mrtva/ hraje si se svým tělem vílím? Nebo vám křivdím, nebo se mýlím??? Anebo jakože Nikole, dřív než se opila, že by se jí ta víla líbíla???
cekanka_ucekana
06. 05. 2003
A co Čekanko, co by se Ti tak konkrétně líbilo? (Abych věděla, jak začít :-)...... vy mě fakt inspirujete, jenže já jsem tu vílu zabila, tak jak tam mám teďka vecpat masturbaci a lesbickou lásku, vy chytráci
:-)))))))))
/ne, ne, nekro ne!/
cekanka_ucekana
06. 05. 2003cekanka_ucekana
05. 05. 2003
Plyne to opravdu pěkně - a rychle jako bystřina. Přímo k tipu.
Čekanko, mně se líbí spousta básní, které jsem nepochopil. Básně nejsou matematická věta, aby se musely chápat.
Albi: tak teď jsi mě dostal...... právě ve chvíli, kdy jsem se rozhodla, že to dílo je hnusný, že se mi nelíbí a že ho uničtožím, tak v té chvíli mi tu přibyla Tvoje kritika a Tip a už je mi to líto mazat :-)))
Tak jsem šla do úpravy děl a chtěla jsem aspoň spravit to vílá na víla, ale nějak se mi to nepodařilo, nevím proč, tak teda bude vílááá...
cekanka_ucekana
05. 05. 2003
Čekanko, já jsem taky panna perfekcionistka a potřebuju mít jasno a v tomto případě jasno mám, protože ten popěvek je o mým vlastním zmatku v duši, o víle na louce, která zoufale čeká, až nakonec padne mrtvá a o jednom prstýnku, který s tím zdánlivě nemá vůbec nic společného, který patří kámošce mýho syna, která se jmenuje Nikola... ten prstýnek je hrozně zvláštní, má nějakou magickou sílu, protože si ho furt předáváme z prstu na prst a pořád ho té Nikole nevracíme...... takže pro mě osobně je to spojení několika různých dějů dohromady, ale pro vás asi jenom guláš....... :-)
cekanka_ucekana
05. 05. 2003cekanka_ucekana
04. 05. 2003
Víš, čekanko, já nevím, já jsem cosi chtěla vyjádřit, ale podařilo se mi to, koukám, tak zmateně, že na to sama čumím jako jelen :-)
Přesto děkuji..... no, já taky občas tipuju dílka, kterým moc nerozumím, a sice tehdy, když mi hezky zní, když mne nutí je přečíst znovu, když jsou melodická...