Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTornado
08. 05. 2003
2
0
1102
Autor
Narwen
Toci se toci
vir vetru ohromny.
Bere s sebou listi i auta.
Nedba niceho
a my se ho bojime,
sedime tvari ke zdi
zdeseni vyrazem bezmoci.
Preziji silni
a mozna jen stastlivi
a mozna nikdo.
Kdo vi...
vir vetru ohromny.
Bere s sebou listi i auta.
Nedba niceho
a my se ho bojime,
sedime tvari ke zdi
zdeseni vyrazem bezmoci.
Preziji silni
a mozna jen stastlivi
a mozna nikdo.
Kdo vi...
Mjo, v emerice to tak delaji, kdyz je tornado :) sedaji si celem ke zdi :)
Hi hi, tak to je drsné, někde se sedá čelem k zemi, když je tornádo?:c))))))))))))))
Shammann> Mmmmmmmm
Narwen máš tip, i když jsem už četla lepší věci :c)*
Hje , az na ten konec se mi to libi ;) starr vubec neposlouchej, pridej jeste par zkravenych tel a jinych obeti a bude to dokonale ;)
Dejf: ano, ano, cestina je krasna, ale tady ceskou klavesnici nemam ;))) Kdyz n ebudu moc lina, opravim to doma :))
mno, k tomu sedeni tvari ke zdi, to jsme vydrzeli asi prvnich pet minut, pak se kazdej otocil, protoze to bylo pohodlnejsi, ale stejne to podle me nema skoro vyznam :)))
To zní jako dybys to fakt napsala bezprostředně pod vlivem otřesu z přežití tornáda... jenom nevím jestli je to dobře nebo špatně... realismus v poezii/hrubost... :-/
Nemyslím že je to hrubé. Jen rwalistické a to já mám ráda. Takže líbí.
Asi je to tvůj styl, ale proč nepíšeš háčky a čárky, zavání to SMSkovou generací? Čeština je podle mě krásná právě díky těmhle vymoženostem. A proč proboha píšeš "ke zemi", to zní dost drsně nečesky ...
Narwenko moje uz se vrat domu z toho jineho sveta.Vubec se mi nelibi ty snehove vychrice, tornada a nevim co jeste dalsiho.Pekne do srdce Evropy:))
A neco mi dovez, jen at na tom neni ten fuj fuj bububububuBusch.
Nezazila jsem sedet tvari ke stene kvuli tornadu.Ovsem je to jen dalsi dukaz toho co rikam stale.Clovek neni vsemocny, ale priroda........