Nethro, opet si me presvedcila, ze Tvuj psany styl ma smrnc... a dokaze ctenare okouzlit... Tip
Piš ! Piš.... Pišta si myslí, že je to mooooc pěkné vyznání, ovšem krom nesmírně hnusně kýčovitým odstavcům jedna a pět. Jsou fuj, nicméně neb z vlastního obsahu vyznání plyne jisté poučení pro nás čtenáře, dovedu pochopit, že zmíněné hrůzyplnosti nevymažeš. Zdar a sílu !
Nelze snadno rozumět cizí krvi. Kdo píše svojí krví, nechce již, aby byl čten, ale aby se mu učili nazpaměť. V tom je také jeho velké nebezpečí. Může se prohrát, a nikdy si již nebude darován.
Všechno se píše tady a teď, milá přítelkyně. Jenom přístup k tomu, co bylo napsáno se mění. Horizont našeho myšlení se neustále vzdaluje. Není snadné uchopit dřívější okamžik. Někomu plyne prožité o překot, jiný je podrží déle.
Přesto myslím, že teprve dobrá paměť vytváří velkého básníka. Goethe říkal: Mým polem je čas.
Herakleitovský proud tvých úvah se mi nicméně moc líbí. Píšeš krásným ohněm.t*
Ze Šterneberka nee. Tam jsem se jen narodila :) Vyrustam par km odtamtaď :) :)
Kassiope a vsichni ostatni, dekuji...
Dekuji... Kdybys měl být jediný, kdo si má písmenka přečte, budu psát... Budu psát pro Tebe... :) děkuji. Jako bys mi pošeptal do vlasů: hlavu vzhůru... Máš pravdu. Hlavu vzhůru... Jinak bys mohl přehlédnout tolik krásných věcí... to nechci... Hlavu vzhůru...
Mno, co na to říci? Zajímavé myšlenky se honí tvojí hlavinkou. Rozhodně si myslím, že v šuplíku by neměla zůstat ani jediná báseň, jediné dílko neboť kdysi bylo inspirované něčím, co tě zranilo nebo naopak a hlavně to bylo od srdce.Takové věci je třeba číst už jen proto, že je prožívá snad každý. Takže se nevzdávej a skládej svá písmenka třeba jen tak pro radost :o) a tip
Pochopilas to přesně tak, jak jsem to myslel. A jseš ze Šternberka, jo? To je kousek :-))
Tohle se mi vážné líbí. Nemusíš psát, aby se nám to líbilo. Kdo říká, že to co tady všichni píšou má hlavu a patu. Už jsem něco četl a tohle bych zařadil ve stupnici 1=málo, 10=moc někde mezi 8 a 9. Věř mi, že některé práce, které jsou zde k přečtení mě inspirovali natolik, že budu psát více než dříve. Je velmi těžké napsat něco hezkého a my, já se budeme těšit na Tvá další díla. Piš..... :-)