Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZtrácíš se
30. 05. 2000
4
0
2882
Autor
Adelan
Ztrácíš se
jak plachetnice
co zdálo se
že na obzoru plula
a nebyl to sen
snad v závoji z mlhy
jen zapletla se...
Ztrácíš se
jak obraz proradné hry zrnek písku
snad bych i uvěřila...
Ztrácíš se
jak myšlenka snová před probuzením
jak vzpomínka časem zastřená
jak pocit z polibků
jak velká slova...
Jak lístek na hladině řeky
odplouváš proudem zmítaný
ztrácíš se mi lásko...
snad proto abych zas mohla vstát
a jít tě hledat...
ztrácíš se mi lásko...
snad proto
abych zas mohla vstát
a jít tě hledat...
Jiko: myslela jsem tím lásku všeobecně, ne partnera...
Je vždycky fajn když člověka potká láska a třeba ani nemusí být s velkým L...(tohle se asi pozná za hodně dlouho, ne...? Já nevím, já tomu moc nerozumím a Láskami s velkým L nemám zrovna moc zkušeností...)
:-)
Snad jen druhá sloka počet veršů a možná Láska s velkým L či je tam malé schválně coby promluva k partnerovi?
Obsahově se mi to moc líbí a tak jen moje tiskové středisko vydá suché prohlášení TýAjPý
DoggyBágu: :-))))))))))))))))))))))))) dobrá mlha hlavně ta winchestrovka opakovačka mě dostala:-)
Někdy mne napadá, co cítí dívky, když čtou některé mé básně.
Díky Tobě jsem ten pocit pochopil.
Děkuju.
Doggy Bagg taky jsem tvou kritiku nepochopil,
snad jindy ,ale nic ve zlim
mně se to líbí
Dogy jsem jen hloupá žena, asi ti moc nerozumím. :-)
Merle má pravdu, je to takový jinčí než ty předtim. Ale je to hezký. Nejvíc ta druhá sloka. Možná se mi dokonce tenhle styl i líbí víc.
tohle je takový ějak neobvyklý, aspoň z toho co jsem u tebe zvyklej...
takový mě mnohem bižší
řekl bych dost dobrý...
Z pohledu benfitní atriace, zdá se sonitní altraz poněkud centroidní, avšak opakovaným přečtením se zdůraznil vliv winchesterované puškuzace, leč nenadhodnocoval bych eltruitativní kalhoting natož saking a kravating.Zde bych prostě hvězdičku drze uzmul,...
...abych ji mohl dát mnohem výše,přestože jsem to napsal níže.