Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMíši myši
30. 05. 2003
2
2
2295
Autor
Kratas
Tak jako šedá myš,
a hebká jako plyš,
bylo Tvoje přijetí,
nepoznané objetí.
Stálá myšlenka z podsvětí,
jako čas rychle proletí
a minuty se vlečou,
za Tebou neutečou.
A Míši myší,
schouleny v hadí chýši,
tiší se v říši hadích úst.
2 názory
To jo, ale je to 4 roky stará věc. To jsem ještě nevěděl, jak chci psát. Ještě jsem si myslel, že báseň se musí rýmovat. Nakonec jsem se spíše našel ve volném verši.
Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007
a.. a... a... Artur je kdo??? ;)
Ale i tak, nesváděj nic na nějakého Artura :o)) - věta: "..tiší se v říši hadích úst.."je naprosto genyjální!!!!
přemejšlím kdy sem ho viděla naposled...hm. včera večer to asi nebylo, protože to jsem neviděla skoro nic..
2ali: Ale musely na to být dva mozky. Jeden geniální a ten nebyl můj a ten druhý, teda prý můj:)))
ulita: Ale včeras říkala, že ho má Artur k večeři. To víš hadi paštiku neradi.
alina: Pro upřesnění Arthur je přesně řečeno Elaphe guttata, samec 6 mesíců starý a mooooooooooooooooooc přítulný ;o). To mají mazlíčkové rádi.
ali to jsem se koukal na svého Arthura a vše bylo jasné. On rád byšky ukrývá ve své tlamičce a přitom je tak roztomilý. On se taky nejřive odtáhne, pak se přitulí a nakonec nabídne svou skrýš.
Jedna z Tvých nejlepších.
Poslední sloka je úplně dokonalá! A ne jen pro to zvukomalebné hraní. I ta myšlenka člověku vyrazí dech, způsobem jakým jsi jí tam naráz hodil! ***