Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOtrávené dary - epilog
Autor
redscorpion
Otrávené dary – epilog
Proč znejistím vždy, když Tě potkám?
Proč jsme skončili úplně stejně jako ostatní? MY! Tuctový rozchod, tuctová nenávist…
Náš vztah přece nebyl tuctový. Tak proč takový konec? Proč ta bolest? Proč se mi pořád tak zasraně líbíš! Proč tu zase ležím a poslouchám rádiový hlavy a píšu. Kurva proč!?
Proč jen teď vypadáš tak dobře. Jak bych byl šťastný, kdybys trpěla jako dřív. Bez přátel a na chlastu. Kdybys připomínala somráka a já byl jediný, kdo by viděl Tvou krásu. Protože seru na povrch a na to, jaký má kdo kozy a jak se chová…
– Jenže, kdyby to byla pravda, dál bych trpěl pod vlivem Tvých můřích křídel.
Ale, to je všechno k hovnu. Chtěl bych Tě zmlátit, jenže nesnesu myšlenku, že by se Ti to mohlo vlastně líbit. Já vlastně šíleně rád trpím a taky rád ubližuju, protože potom trpím dvojnásob.
Býval bych s Tebou jednou rád umřel, protože Tvůj život je plýtvání vzduchem a můj je bez Tvého zoufale šťastný.
A kýžená – hluboká a osvobozující nenávist – stále ne a ne přijít…