Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluješ-li
07. 06. 2003
3
0
1034
Autor
Smutná_duše
Miluješ-li daruj růži, růže patří k lásce, jako žena k muži. Růže, to je lásky květ, ty vidíš pouhou květinu, však básník v růži vidí svět. Svět, co promění do několika vět. Slova, jen ta jsou zbraní básníkova. Miluješ-li daruj duši a srdce, co Ti v hrudi buší. Miluješ-li daruj sebe a vaše dotýkati se bude nebe. Však daruješ-li, musíš dostat. Miluješ-li musíš být milován. A jestli tomu takto není, tak rychle zanech toho snění. Milovat je jako sen, však jeden háček má to jen. Sen končí krásným probuzením, v lásce to tak nikdy není. Lásky konec bolí dosti, je obklopen smutkem, tmou a bezradností.
Cerokee: V tomhle směru ulíždím hodně a v podstatě bych souhlasil - jen si myslím, že bys nemusel napsat tolik zbytečných slov za účelem vyjádření tak jednoduché myšlenky... Notak - bratře - stačí jeden citátek - jedna větička a ve svý podstatě toho napíšeš víc než si napsal tím vším, cos napsal :) Navíc takováhle kritika není moc ojektivní k dílku a to si autor nezaslouží - žádnej. A... taky bys už měl začít psát :)
Až teď jsem si přečetl dílko - omlouvám se :) Je opravdu moc krásný - možná škoda toho stylu - je z toho jedna hmota - na první pohled, a přitom to má tolik pěknejch veršů...:) Jasnej TIP + řadím mezi nejoblíbenější :)
malej_blazen
24. 06. 2003
Kdo z lidiček na tomhle světě neví jak bolí láska, je človíček politováníhodný ... protože bolest patří k životu stejně jako smrt, láska je nejhezčí lidský cit, ale zároveň nejbolestivější a tak to je bylo a bude ... kdo miluje je jako pták ... a přitom je bytostně závislý na jiné osobě ... láska je rozporuplný a přesto nejkrásnější cit ...
Cornel_Nemtanu
07. 06. 2003
Smutná duše ty budeš asi hodně smutná, že? Lásky konec bolí hodně to vím sama!I.L.Y.